BarışAkarsuFan - 24.02.2012 18:01:24
snr069 - 24.02.2012 17:37:37
snr069 - 24.02.2012 17:36:09
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde qitar-askı yazmıştı:Bende Onur Koç'tan dinledim ama bu kadar hızlı söylemiyor ki. Ama yinede güzel =)
mrzfrkn - 24.02.2012 17:35:25
mrzfrkn - 24.02.2012 17:35:13
04TEO - 24.02.2012 17:14:15
demirhan970486 - 24.02.2012 17:13:54
HateN'Love - 24.02.2012 17:04:04
HateN'Love - 24.02.2012 17:02:49
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde TheLegend_ yazmıştı:helal olsun gerçekten çok başarılı.sesinde çok iyi yolun açık olsun :)
gitaroman - 24.02.2012 16:58:05
m_turkmen_78 - 24.02.2012 16:57:38
m_turkmen_78 - 24.02.2012 16:56:26