|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Bana Esmeyi Anlat - AKOR
4/4 ritim. affedersiniz ama bunu da bilin artık hiç mi şarkıyı dinlemediniz
m_turkmen_78 - 24.02.2012 21:26:58
|
Demolar - İßrahim-Hayalimin Ortasında(Halil Sezai Paracıkoğlu)
PERFECT .. HARİKASINIZ ÇOK BEĞENDİM. BİR ŞEY SORACAĞIM BU ARADA. ÇALAN RİTİM A YYA YY A . BU MU ÜSTAD ?
m_turkmen_78 - 24.02.2012 21:10:57
|
Demolar - Model-Değmesin Ellerimiz
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde floody yazmıştı: sesini biraz da tasarruflu kullansan daha iyi olurmuş çok yerde çıkmışsın tizlere yorum için teşekkür ederim. evet sesi kullanmayı bilmek gerek =)
zeynep1991 - 24.02.2012 21:05:39
|
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı: sesini çok begendim fakat bana birinden gizli şarkı söylemek zorundaymışsın gibi geldi :) yani sesin kısık söylemişsin teşekkür ederim =)evet dinleyince bana da öyle geldi :D
zeynep1991 - 24.02.2012 21:04:11
|
|
teşekkür ederim :)
Batwo - 24.02.2012 21:02:59
|
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde Rst-7 yazmıştı: kayıt cihazını-programını iyileştirmelisin bence. bana göre sesi kulağa hoş getiren kayıttır.. evet katılıyorum. mp3 çaların kaydedicisi ne kadar sesi verebildiyse artık =)
zeynep1991 - 24.02.2012 21:02:54
|
Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
harbiden çok güzel olmuş eline ve sesine sağlık
stn13 - 24.02.2012 20:56:15
|
|
kayıt cihazını-programını iyileştirmelisin bence. bana göre sesi kulağa hoş getiren kayıttır..
Rst-7 - 24.02.2012 20:56:13
|
Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde mosseyes yazmıştı: http://www.youtube.com/watch?v=grUhbRfHibQ&feature=BFa&list=PL14514EAB352A3D02&lf=results_main bu adrese bakın gördüğüm en yorum .....kesinlikle dinlemelisinizzzzzzzzz Pardon amaç neydi? Ben çözemedim özellikle çözebilen varsa bana anlatırsa arkadaş hakkında ki düşüncelerim iyiye gidebilir.
gitaroman - 24.02.2012 20:54:58
|
Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
http://www.youtube.com/watch?v=grUhbRfHibQ&feature=BFa&list=PL14514EAB352A3D02&lf=results_main bu adrese bakın gördüğüm en yorum .....kesinlikle dinlemelisinizzzzzzzzz
mosseyes - 24.02.2012 20:52:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz ver 2 - AKOR
02 Mayıs 2011 Pazartesi tarihinde birdani yazmıştı: D5/E5/F5 bunlar nasıl basılıyor bilen var mı?
f5 li : 1. parmak 6.tel 1. perde 2.parmak5.tel 3.perde 3.parmak 4.tel 3.perde
ardıl - 24.02.2012 20:34:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği - BASS TAB
03 Aralık 2010 Cuma tarihinde katarock yazmıştı: Verelim dostum bi gitar sana da ucuz yollu kore yapımı eski cort var C5Q modeli arasan bulamassın uygun fiyat verebilirim, ders de veriyorum gitarın sesi için facebook dan bi kaç video var bakabilirsin. Mustafa şeker - washburn_maven@hotmail.com kardeşler valla kore malı ise alın derim ben cort gb74 kore bulana kadar bitmiştim . bence satma kardeş kore malları gercekten imkansız duruma düştü.
Git@rissT - 24.02.2012 20:12:51
|
|
|