Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3829]  [3830]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [ 3836 ]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843] 
Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Bana Esmeyi Anlat  - AKOR
4/4 ritim. affedersiniz ama bunu da bilin artık hiç mi şarkıyı dinlemediniz


m_turkmen_78 - 24.02.2012 21:26:58

Demolar - İßrahim-Hayalimin Ortasında(Halil Sezai Paracıkoğlu)
PERFECT .. HARİKASINIZ ÇOK BEĞENDİM. BİR ŞEY SORACAĞIM BU ARADA. ÇALAN RİTİM A YYA YY A . BU MU ÜSTAD ?


m_turkmen_78 - 24.02.2012 21:10:57

Demolar - Model-Değmesin Ellerimiz
15 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde floody yazmıştı:
sesini biraz da tasarruflu kullansan daha iyi olurmuş çok yerde çıkmışsın tizlere
yorum için teşekkür ederim. evet sesi kullanmayı bilmek gerek =)


zeynep1991 - 24.02.2012 21:05:39

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
sesini çok begendim fakat bana birinden gizli şarkı söylemek zorundaymışsın gibi geldi :) yani sesin kısık söylemişsin
teşekkür ederim =)evet dinleyince bana da öyle geldi :D


zeynep1991 - 24.02.2012 21:04:11

teşekkür ederim :)


Batwo - 24.02.2012 21:02:59

24 Şubat 2012 Cuma tarihinde Rst-7 yazmıştı:
kayıt cihazını-programını iyileştirmelisin bence. bana göre sesi kulağa hoş getiren kayıttır..
evet katılıyorum. mp3 çaların kaydedicisi ne kadar sesi verebildiyse artık =)


zeynep1991 - 24.02.2012 21:02:54

Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
harbiden çok güzel olmuş eline ve sesine sağlık


stn13 - 24.02.2012 20:56:15

kayıt cihazını-programını iyileştirmelisin bence. bana göre sesi kulağa hoş getiren kayıttır..


Rst-7 - 24.02.2012 20:56:13

Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde mosseyes yazmıştı:
http://www.youtube.com/watch?v=grUhbRfHibQ&feature=BFa&list=PL14514EAB352A3D02&lf=results_main
bu adrese bakın gördüğüm en yorum .....kesinlikle dinlemelisinizzzzzzzzz
Pardon amaç neydi? Ben çözemedim özellikle çözebilen varsa bana anlatırsa arkadaş hakkında ki düşüncelerim iyiye gidebilir.


gitaroman - 24.02.2012 20:54:58

Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
http://www.youtube.com/watch?v=grUhbRfHibQ&feature=BFa&list=PL14514EAB352A3D02&lf=results_main
bu adrese bakın gördüğüm en yorum .....kesinlikle dinlemelisinizzzzzzzzz


mosseyes - 24.02.2012 20:52:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz  ver 2 - AKOR
02 Mayıs 2011 Pazartesi tarihinde birdani yazmıştı:
D5/E5/F5 bunlar nasıl basılıyor bilen var mı?

f5 li : 1. parmak 6.tel 1. perde 2.parmak5.tel 3.perde 3.parmak 4.tel 3.perde


ardıl - 24.02.2012 20:34:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği  - BASS TAB
03 Aralık 2010 Cuma tarihinde katarock yazmıştı:
Verelim dostum bi gitar sana da ucuz yollu kore yapımı eski cort var C5Q modeli arasan bulamassın uygun fiyat verebilirim, ders de veriyorum gitarın sesi için facebook dan bi kaç video var bakabilirsin.
Mustafa şeker - washburn_maven@hotmail.com
kardeşler valla kore malı ise alın derim ben cort gb74 kore bulana kadar bitmiştim . bence satma kardeş kore malları gercekten imkansız duruma düştü.


Git@rissT - 24.02.2012 20:12:51

Sayfalar:  [3829]  [3830]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [ 3836 ]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843] 

Anket
Tsiratig.18 soruyor:
Şarkının ritmini bulamayanlar sizce gitar çalabiliyormu?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.