Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3835]  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [ 3842 ]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849] 
Demolar - teoman-çoban yıldızı
HELAL


karaca_riza - 23.02.2012 21:32:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  ver 2 - AKOR
olmamış


Beşiktaşlı. - 23.02.2012 21:30:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çanakkale Türküsü  ver 3 - TAB
helal olsun bence çok başarılı :D


kalgonat - 23.02.2012 21:27:34

Demolar - İßrahim-Hayalimin Ortasında(Halil Sezai Paracıkoğlu)
biraz zor olcak ama girişteki tabı yazarmısın süper çalmısın :)


omerelce - 23.02.2012 21:18:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Multitap - Battaniyem  ver 2 - AKOR
Diğer versiyonlara bi bakayım dedim..
Ahmet Yılmaz'ı görünce bi durdum.
O dediyse doğrudur daha denemedim ama en iyisinin bu oldu kesin :D


erayyynn - 23.02.2012 21:16:52

Demolar - Kurşun-Onur KOÇ
Kardeş bi de ben şarkıyı ilk Onur koçtan dinledim onun yorumuna göre seslendirdim ve çaldım o yüzden biraz hızlı gelmiş olabilir...


mrzfrkn - 23.02.2012 21:04:59

Demolar - Gökhan Gitar - Dön
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde GokhanGitar yazmıştı:
Bir an kafama esip böyle birşey yapmak istedim :) Sizlerin de yorumlarını merak ediyorum... Tşkler..
sesin çok iyi gerçekten fakat kayıt çok berbat..


quitar_ibrahim - 23.02.2012 20:52:32

Teşekkürler :)


Keisuke - 23.02.2012 20:50:06

Anketler - Dumanın En İyi Şarkısı
halimiz duman nerde ya


Ahmetr055 - 23.02.2012 20:47:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Hastane Önünde İncir Ağacı  ver 2 - AKOR
arpeji nasıl acaba ?


G!TARCI - 23.02.2012 20:40:59

Anketler - Türkiye'nin en iyi rock grubu ve ya en iyi rock sanatçısı?
her türlü duman alır


Ahmetr055 - 23.02.2012 20:39:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  ver 4 - AKOR
İntro güzel ama akorlar giriş solosuna uymuyor ben senin introna göre akorları çevirdim mesela böyle çalınırsa daha güzel uyum sağlıyor.

Cdies C Fm
Onu bunu bilmem anlamam C'ler bareli olacak...


HellGuitars - 23.02.2012 20:39:15

Sayfalar:  [3835]  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [ 3842 ]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849] 

Anket
sinem1140 soruyor:
One Direction Hakkında Düşünceleriniz













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.