Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [ 3844 ]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851] 
Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ormantik yazmıştı:
çok güzel olmuş (ses bu parçada mükemmel çıkmış mı desem yoksa sanat müziğine yatkın mı..)
defalarca başa sardırıp sardırıp dinledim
elinize, dilinize sağlık :)
başarılarınızın devamını dilerim..
Hm...Bazı şarkılar bazı seslere yakışır. Sanırım bu şarkıda da böyle bir durum olmuş, beğenmenize sevindim.Teşekkür ederim yorumunuz için.


orangeroom - 23.02.2012 18:51:24

Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
güzel olmus ...daha guzelını yapabilirsin aslında bu sesle ...tebrıkler...


zech - 23.02.2012 18:48:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - GP4
olsun gelişirsin :D


TheClown - 23.02.2012 18:46:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Yarı Çıplak  ver 2 - AKOR
olmus olmus çok güzel cıkarmısım :):) :P


zech - 23.02.2012 18:25:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  - AKOR
olmamıs ...cok hata var..


zech - 23.02.2012 18:19:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 5 - AKOR
idare eder...


zech - 23.02.2012 18:17:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Melih Görgün - 14 Bahar  ver 4 - AKOR
harbiden kardes hiç olmamıs ...


zech - 23.02.2012 18:15:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Furkan Kızılay - Herşey Senle  ver 3 - TAB
olmamış


Beşiktaşlı. - 23.02.2012 17:40:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
arpeji böyle olmalı pimami-am


ardıl - 23.02.2012 17:35:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  - AKOR
birader 4 yıl olmuş şarkıyı unuttum :D ara soloyu istiyorsun onu da sen çıkart :)


Rst-7 - 23.02.2012 17:14:40

Anketler - Akustik Gitarı İbanez Marka Aldım Sizce İyi mi Yaptim ?
bu nasıl anket allah aşkına ya? akşam kuru fasülye bipalvın yanına cacık mı yapayım soğan mı yiyeyim dese de olurmuş... peeefff


sirius_black - 23.02.2012 17:08:37

Demolar - elvada-özgün
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde resoxx yazmıştı:
Öncelikle geçmiş olsun , umarım ameliyatında bi sorun çıkmaz . Tek kelimeyle 'mükemmel' olmuş. Tebrik ederim :)
saol ya bizde öyle umuyoruz bakalım:) çok teşekkürler..


kemanist- - 23.02.2012 17:07:20

Sayfalar:  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [ 3844 ]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851] 

Anket
metal18 soruyor:
Sizce Pentagramın gelmiş geçmiş en iyi grup üyesi kim













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.