22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ormantik yazmıştı: çok güzel olmuş (ses bu parçada mükemmel çıkmış mı desem yoksa sanat müziğine yatkın mı..) defalarca başa sardırıp sardırıp dinledim elinize, dilinize sağlık :) başarılarınızın devamını dilerim..
Hm...Bazı şarkılar bazı seslere yakışır. Sanırım bu şarkıda da böyle bir durum olmuş, beğenmenize sevindim.Teşekkür ederim yorumunuz için.
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde resoxx yazmıştı: Öncelikle geçmiş olsun , umarım ameliyatında bi sorun çıkmaz . Tek kelimeyle 'mükemmel' olmuş. Tebrik ederim :)
saol ya bizde öyle umuyoruz bakalım:) çok teşekkürler..