Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3830]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [3836]  [ 3837 ]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844] 
Vayy kardes güzel olmuş ya ;)


eros95 - 24.02.2012 19:41:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Eskiden Olsa  - AKOR
belliki adam yanlış yazmış dm d olucak.


corstikmania - 24.02.2012 19:34:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - AKOR
22 Kasım 2011 Salı tarihinde Kingofkings yazmıştı:
ritim a-yayay gibi deneyin yada arpes:632123 yani pimami deneyin cok guzel oluyor
ritim vals ve arpej pima ama m ile a yı aynı anda çekin güzel oluyo,


GiTaR KralI - 24.02.2012 19:28:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Usandım Ben  - AKOR
bence olmuş ama akorların bazıları yanlış yerde duruyo gibi zaten kulağınız şarkıya aşinaysa ister istemez akorlar doğru yerlere kayıyor :D


Salmydessos - 24.02.2012 19:27:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Anlıyorsun Değil mi  - TAB
güzel


LionelMessi - 24.02.2012 19:21:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Nirvana - Smells Like Teen Spirit  ver 2 - TAB
pardon özür dilerim şimdi gördüm


Kingofkings - 24.02.2012 19:20:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Nirvana - Smells Like Teen Spirit  ver 2 - TAB
02 Ağustos 2011 Salı tarihinde darklord84 yazmıştı:
'h' ne?
b olmasın o yada ben yanlışmı biliyorum?
'h' arkadasim h nerde göremiyorum ben öyle bir şey...


Kingofkings - 24.02.2012 19:20:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Yağmur - Yoruldum  - AKOR
Grup yağmur ankara da hangi mekanda çıkıyor yardımcı olabilecek varsa cevabı bekliyorum teşekkürler


oyuncumx - 24.02.2012 19:12:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Sultanım  ver 2 - AKOR
ha bi yürüyün gidin


swatt_hacker - 24.02.2012 18:41:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Bu Aşkın Katili Sensin  - AKOR
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde demirhan970486 yazmıştı:
emeğine sağlıkta hiç olmamış
sana şöyle diyim; bunlar fettah can ın çaldığı akorlar kardeşim. sorun snde olabilir. 2.tekrarda Bb/A# akorunu kullanma bide.


ValenciaCg180 - 24.02.2012 18:36:06

Demolar - damla damla
süper olmuş ağzına saglık.


Keisuke - 24.02.2012 18:33:43

birdahaki kayda dediklerini dikkate alırım , yorum için teşekkürler :)


resoxx - 24.02.2012 18:07:25

Sayfalar:  [3830]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [3836]  [ 3837 ]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844] 

Anket
cRadLeManiAEren soruyor:
Cradle Of Filth'i tanıyor musunuz?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.