Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [ 3843 ]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yanıbaşımdan  ver 5 - AKOR
tek kelimeyle mükemmel


Ahmetr055 - 23.02.2012 20:37:50

Demolar - Duyman Elleri Ellerime
Bence bi daha duman çalma Duman dinleyesim kalmadı


ahmedy00 - 23.02.2012 20:23:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyide Bana Ne  - TAB
olmamış


SirronKcuhc - 23.02.2012 20:19:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  - AKOR
Eline sağlık kardeş hiç boş yere 4/4 lük filan diye ritim yazmayın şarkıyı dinleyin ona göre çalın bakın bakalım akorlar nasıl oturuyor nakaratta şöyle yapsaydın daha iyi olurdu
B7-C-B7 C B7
ooooo seni kendime sakladım
B7-C Am
eeeee hepsini ben hesapladım


HellGuitars - 23.02.2012 20:19:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor  - SÖZ
gitar güzel olmaz ki yan flüt keman anca


alperen6767 - 23.02.2012 20:18:47

orjinal akordan çalsan daya iyidi


SirronKcuhc - 23.02.2012 20:10:51

Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde zech yazmıştı:
güzel olmus ...daha guzelını yapabilirsin aslında bu sesle ...tebrıkler...
Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim yaklaşık 9-10 ay yapılmış bir kayıttır :)


gitaroman - 23.02.2012 19:53:46

tebrikler güzel olmuşş...


mavez17 - 23.02.2012 19:45:53

kardeş güzel çalıyon da bence ses hiç olmamış ya. ton hiç uymuyor ..


mavez17 - 23.02.2012 19:38:45

hoş güzel de tab atarken tellere iyi bas cızırtılı cıkıyo ses bide attığın ritmi yazarsan iyi olr emeğine sağlık...!


GooS3 - 23.02.2012 19:14:46

21 Şubat 2012 Salı tarihinde furkansarıaydın yazmıştı:
sesinin tonu çok değişiyor bazen süper bazen berbat, ses eğitimi almanı tavsiye ediyrm o güzel olan sesi ortaya çıkarmalısın bide heyecan yapmışsın "hayatının fiılmı" diyosun şarkının 1:39 da :)
teşekkür ederim sağolasın :)) düşünüyorum ses eğitimi almayı ama bu sene sınav senem ders falan çalışmaktan fırsat olmuyor pek.Teşekkür ederiyorum yorum için


SebebsizAşk - 23.02.2012 19:14:27

20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde eLNatiVoAsesinO yazmıştı:
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde SebebsizAşk yazmıştı:
:D teşekkür ederim arkadaslar da ben kain miyim??Ritm yanlıs deyip bırakıyorsunuz?Aslını yazarsanız sevinirim .d
Kahin olmaya luzüm yok. Şarkıyı birkaç kez daha dinleyip yahut daha dikkatli dinleyip sindirdikten sonra söylersen oturabilir. Sanki söylemek istemiyorsun da zorla söyletiyorlar gibi bir hava olmuş.
Teşekkür ederim, saygı duyuyorum


SebebsizAşk - 23.02.2012 19:13:09

Sayfalar:  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [ 3843 ]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850] 

Anket
bjkli karakız soruyor:
Hayko'yu Severek Dinler Misiniz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.