|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yanıbaşımdan ver 5 - AKOR
tek kelimeyle mükemmel
Ahmetr055 - 23.02.2012 20:37:50
|
Demolar - Duyman Elleri Ellerime
Bence bi daha duman çalma Duman dinleyesim kalmadı
ahmedy00 - 23.02.2012 20:23:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyide Bana Ne - TAB
olmamış
SirronKcuhc - 23.02.2012 20:19:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım - AKOR
Eline sağlık kardeş hiç boş yere 4/4 lük filan diye ritim yazmayın şarkıyı dinleyin ona göre çalın bakın bakalım akorlar nasıl oturuyor nakaratta şöyle yapsaydın daha iyi olurdu B7-C-B7 C B7 ooooo seni kendime sakladım B7-C Am eeeee hepsini ben hesapladım
HellGuitars - 23.02.2012 20:19:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor - SÖZ
gitar güzel olmaz ki yan flüt keman anca
alperen6767 - 23.02.2012 20:18:47
|
orjinal akordan çalsan daya iyidi
SirronKcuhc - 23.02.2012 20:10:51
|
Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde zech yazmıştı: güzel olmus ...daha guzelını yapabilirsin aslında bu sesle ...tebrıkler... Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim yaklaşık 9-10 ay yapılmış bir kayıttır :)
gitaroman - 23.02.2012 19:53:46
|
|
tebrikler güzel olmuşş...
mavez17 - 23.02.2012 19:45:53
|
|
kardeş güzel çalıyon da bence ses hiç olmamış ya. ton hiç uymuyor ..
mavez17 - 23.02.2012 19:38:45
|
|
hoş güzel de tab atarken tellere iyi bas cızırtılı cıkıyo ses bide attığın ritmi yazarsan iyi olr emeğine sağlık...!
GooS3 - 23.02.2012 19:14:46
|
21 Şubat 2012 Salı tarihinde furkansarıaydın yazmıştı: sesinin tonu çok değişiyor bazen süper bazen berbat, ses eğitimi almanı tavsiye ediyrm o güzel olan sesi ortaya çıkarmalısın bide heyecan yapmışsın "hayatının fiılmı" diyosun şarkının 1:39 da :) teşekkür ederim sağolasın :)) düşünüyorum ses eğitimi almayı ama bu sene sınav senem ders falan çalışmaktan fırsat olmuyor pek.Teşekkür ederiyorum yorum için
SebebsizAşk - 23.02.2012 19:14:27
|
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde eLNatiVoAsesinO yazmıştı:
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde SebebsizAşk yazmıştı: :D teşekkür ederim arkadaslar da ben kain miyim??Ritm yanlıs deyip bırakıyorsunuz?Aslını yazarsanız sevinirim .d
Kahin olmaya luzüm yok. Şarkıyı birkaç kez daha dinleyip yahut daha dikkatli dinleyip sindirdikten sonra söylersen oturabilir. Sanki söylemek istemiyorsun da zorla söyletiyorlar gibi bir hava olmuş. Teşekkür ederim, saygı duyuyorum
SebebsizAşk - 23.02.2012 19:13:09
|
|
|