Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [ 3845 ]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852] 
Anketler - Yeni Başlayanlar İçin İbanez Grg170dx Mi? Cortx2 Mi?
cort'un x serisinden bi cacık olmaz.. ben z42 aldım mutluyum.. ama illa ki başka gitar alsam ibanez grg170dx alırdım..


sirius_black - 23.02.2012 17:06:55

Demolar - elvada-özgün
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
çok içten olmuş....
geçmiş olsun..
teşekkürlerr


kemanist- - 23.02.2012 17:06:37

Anketler - En İyi Metallica Şarkısı
bu kadar ergenin doluştuğu bir yerde nothing else matters'dan başka bir sonucun çıkması zaten mümkün değildi.. şıklar arasında konuşursak diğer 5 şarkının hepsi de nothing else matters'dan daha güzel.. ama enter sandman'in gönlümde yeri ayrıdır.


sirius_black - 23.02.2012 17:05:25

Anketler - yaratıcılık bakımından dünyanın en iyi gitaristi?
slash, slash, slash


hayatı-yakala - 23.02.2012 17:05:00

Anketler - Heavy Metal Ve Rock İçin?
bu şıklar arasında ESP dururken rock ve özellikle metal için ibanez, hele hele fender diyenin aklına şaşayım.. ESP özellikle sert tonlar için gitar üreten bir firmadır. Elbette Gibson da çok iyidir. ama metal deniliyorsa ESP derim. EMG HZ 81-83 veya 81-60 manyetiklerle uçurur.. Hetfield da 81-60 manyetik kullanmaktadır.


sirius_black - 23.02.2012 16:59:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa  ver 2 - AKOR
ritim ne acaba?


n1dq - 23.02.2012 16:10:50

Demolar - Burcu Güneş Oflaya Oflaya
başarılarının devamı ozaman :)


esra su atasoy - 23.02.2012 15:34:30

Demolar - Burcu Güneş Oflaya Oflaya
gayet hoş olmuş :) emeğine sağlık


esra su atasoy - 23.02.2012 15:31:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Rammstein - Du Hast  - TAB
güzel olmuş, klasik gitarla bile oluyor :D :D


hayatı-yakala - 23.02.2012 15:06:18

Demolar - Değirmenler..
Sese bak ya...Çalışmalara devam et seni dinlemek güzel..


mrzfrkn - 23.02.2012 14:49:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - En Güzel Günüm Gecem  - TAB
ellerine sağlık çok iyi sadece soloda sanki çok az bir eksiklik var gibi ama hızlı çalınca pek fark etmiyor :)


hayatı-yakala - 23.02.2012 14:48:56

Demolar - KaRa GöZLüM
Gerçekten güzel olmuş eline sağlık...


mrzfrkn - 23.02.2012 14:43:40

Sayfalar:  [3838]  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [ 3845 ]  [3846]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852] 

Anket
WXCVBN soruyor:
Sizce Hayko Saçlarını Ne Renge Boyasın??













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.