Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829]  [ 3830 ]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [3836]  [3837] 
Anketler - Sizce en iyi elektro gitar hangisidir?
Ha bu arada kendi yorumumu getireyim konuya, şu her konunun altına gibson les paul ve stratocaster yazan embesil botlar var, Peki şunu sorayım size Dünya'nın en iyi gitaristlerinden olan Steve Vai, Joe Satriani ve Herman Li gibi gitaristler neden IBANEZ tercih ediyor? Gibson'ların hayvan gibi klavyelerinden olmasın :) Veya Stratların soundunun kendini tatmin etmemesinden de olabilir. Demem odur ki her gitar markasının başarılı olduğu müzik dalları vardır. Mesela Ibanez gitarlar daha çok Metal müzikte kendilerini gösterirler. Sert ve Hızlı rifflerde klavyeleri nedeniyle tercih edilirler. Ergonomi açısından da bir çok gitardan üstündürler. Şu Gibson Les Paul'cülere bir soru, Hayatınızda hiç elinize Ibanez JEM7V aldınız mı ? Veya Satriani serisinden bir gitar? Kot kafalılık yapıp burda takım tutar gibi gitar markası tutmayın.

Ha bu arada, klavye rahatlığı bakımından ibanez alayına gider. Kim ne derse desin.(Kendim ibanez jem serisi kullanıyorum.)


restlesscrank - 25.02.2012 20:48:52

Anketler - Sizce en iyi elektro gitar hangisidir?
Takamine ne zamandır elektro gitar üretiyor sdasdasdasd :D Komedi ya :D


restlesscrank - 25.02.2012 20:43:48

Haberler - Halil Sezai, ikinci klibini 'Sonbahar' adlı şarkısına çekti
kapo mu kullanıo bu ?


berkekolik1 - 25.02.2012 20:42:24

sesin çok güzel ama biraz hızlı söylemişsin


BarışAkarsuFan - 25.02.2012 20:17:05

Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :))


guitar_hero_ozi - 25.02.2012 20:15:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Düşbaz - Dönme Artık  - AKOR
süper olmuş eline sağlık kardeşim


arananadam1 - 25.02.2012 19:55:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalnızlık Paylaşılmaz  ver 2 - AKOR
son akor bm olacak


gokhanyapar_ - 25.02.2012 19:54:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalnızlık Paylaşılmaz  ver 2 - AKOR
son akor bm olacak


gokhanyapar_ - 25.02.2012 19:54:32

Anketler - Gitardan sonra Bağlama eğitimi Zorlu mudur ?
Çok kolaydır birkaç ay gitar çalıp parmaklarınız haşat olduktan sonra elinize bağlamayı alınca oyuncak gibi gelecektir basit gelir inanın


DefecteD - 25.02.2012 19:53:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  - AKOR
Em G Em C G Em
Dün yine yapayalnız dolaştım yollarda

burada ve bir sonraki cümlede VALS ritmi ile çalarken EM G akorlarını normal vals ile çaldıktan sonra EM yi bir kere AŞŞAĞIYA sert vurun ardından C ve G yi çalıp son Em de tekrar AŞŞAĞIYA sert vurun. böyle yapıyorum hoş oluyor

Em Dm Em F Em
( Unutmak kolay demiştin alışırsın demiştin

AYA AYA AY A AYAA AYA A ( Sırasıyla nakaratın ilk cümlesinde böyle vurabilirsiniz ben öyle çalıyorum daya güzel geliyor kulağa) kolay gelsin


DefecteD - 25.02.2012 19:52:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Multitap - Ben Anlarım  ver 3 - AKOR
eline sağlık güzel olmuş..yalnız Bb değil B düzeltelim onu


kemanist- - 25.02.2012 19:35:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan  ver 2 - AKOR
ritim ?


esmer tiki - 25.02.2012 19:19:58

Sayfalar:  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829]  [ 3830 ]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [3836]  [3837] 

Anket
toprağın sesi soruyor:
EN SEVDİGİNİZ SANATCI BU ANKETTE KİM ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.