|
|
Demolar - Fevzi Tonbul "Ah Sen Bilmedin"
:) ...
VUSLAT35 - 25.02.2012 23:50:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Ki Sevmekten Hiç Usanmam ver 4 - AKOR
A YYA YYAYAY daha iyi oturuyo gibi sanki ama akor güzel olmuş... boşlukları az bekleyin orlarda die koydum uyuyo bence denerseniz görürsünüz... Emeğe saygı...
İkilem2 - 25.02.2012 22:31:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Üsküdar'a Gider İken - TAB
parmaklarına sağlık
peephole - 25.02.2012 22:22:15
|
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı: Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :)) Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =) Çok teşekkür ederim :) rica ederm kardesm =) Şundan eminim ki ; bu sitedeki diğer demo olan nothing else matters lardan en iyisini çalmış bulunuyorum :) ufak tefek hatalar olsa bile
guitar_hero_ozi - 25.02.2012 22:20:36
|
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı: Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :)) Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =) Çok teşekkür ederim :) rica ederm kardesm =)
Talman - 25.02.2012 22:18:35
|
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı: Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :)) Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =) Çok teşekkür ederim :)
guitar_hero_ozi - 25.02.2012 22:17:45
|
|
teşekkürler :)
sln06 - 25.02.2012 21:57:57
|
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı: Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :)) Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =)
Talman - 25.02.2012 21:28:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan ver 3 - AKOR
Bur-sa Bo-lu Bur-sa Ge-li-bo-lu a y a y a y a y a y
Tam35Goztepe - 25.02.2012 21:18:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde 58Haykolik yazmıştı: Arkadaşlar Lütfen Birisi Yardımcı Olabilirmi Daha Yeni Elektro gitar Aldım Tab Okumayı Biliyorum Ancak Bu Akorlardan Birşey Anlamadım Yardımcı olabilecek Bir Arkadaş Varmı ? Şimdiden Teşekkürler. niye sen vampir misin gardaş????
atee - 25.02.2012 21:07:40
|
|
Güzel olmuş :)
@İzelKck - 25.02.2012 20:53:15
|
Anketler - Sizce en iyi elektro gitar hangisidir?
28 Haziran 2011 Salı tarihinde guitarking yazmıştı:
11 Mayıs 2011 Çarşamba tarihinde Dervisan yazmıştı: ankette gibsonun olmayısı cok manidar :)) ayrıca listede fender gibi bir gitar varken ibanez diyen cahil cühelanın alınlarından öpüyorum :)))) ellerindeki ibanezleri bırakmaları gerektiğini bilmiyor ve henüz gitara yeni başlayan bir kitle olduğunu düşünüyoruz (henüz Cahiller) Yorumumu güzelce oku canım kardeşim :)
restlesscrank - 25.02.2012 20:50:05
|
|
|