Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [ 3829 ]  [3830]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [3836] 
Demolar - Fevzi Tonbul "Ah Sen Bilmedin"
:) ...


VUSLAT35 - 25.02.2012 23:50:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Ki Sevmekten Hiç Usanmam  ver 4 - AKOR
A YYA YYAYAY daha iyi oturuyo gibi sanki ama akor güzel olmuş...
boşlukları az bekleyin orlarda die koydum uyuyo bence denerseniz görürsünüz...
Emeğe saygı...


İkilem2 - 25.02.2012 22:31:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Üsküdar'a Gider İken  - TAB
parmaklarına sağlık


peephole - 25.02.2012 22:22:15

25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :))
Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =)
Çok teşekkür ederim :)
rica ederm kardesm =)
Şundan eminim ki ;
bu sitedeki diğer demo olan nothing else matters lardan en iyisini çalmış bulunuyorum :) ufak tefek hatalar olsa bile


guitar_hero_ozi - 25.02.2012 22:20:36

25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :))
Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =)
Çok teşekkür ederim :)
rica ederm kardesm =)


Talman - 25.02.2012 22:18:35

25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde Talman yazmıştı:
25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :))
Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =)
Çok teşekkür ederim :)


guitar_hero_ozi - 25.02.2012 22:17:45

teşekkürler :)


sln06 - 25.02.2012 21:57:57

25 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde guitar_hero_ozi yazmıştı:
Solo bir yerde hızlı kaçmış ve sonda intro bölümü eksik kalmış. Yorumlarınızı bekliyorum :))
Bence son derece güzel olmuş emeğine sağlık =)


Talman - 25.02.2012 21:28:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
Bur-sa Bo-lu Bur-sa Ge-li-bo-lu
a y a y a y a y a y


Tam35Goztepe - 25.02.2012 21:18:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde 58Haykolik yazmıştı:
Arkadaşlar Lütfen Birisi Yardımcı Olabilirmi Daha Yeni Elektro gitar Aldım Tab Okumayı Biliyorum Ancak Bu Akorlardan Birşey Anlamadım Yardımcı olabilecek Bir Arkadaş Varmı ? Şimdiden Teşekkürler.
niye sen vampir misin gardaş????


atee - 25.02.2012 21:07:40

Güzel olmuş :)


@İzelKck - 25.02.2012 20:53:15

Anketler - Sizce en iyi elektro gitar hangisidir?
28 Haziran 2011 Salı tarihinde guitarking yazmıştı:
11 Mayıs 2011 Çarşamba tarihinde Dervisan yazmıştı:
ankette gibsonun olmayısı cok manidar :)) ayrıca listede fender gibi bir gitar varken ibanez diyen cahil cühelanın alınlarından öpüyorum :))))
ellerindeki ibanezleri bırakmaları gerektiğini bilmiyor ve henüz gitara yeni başlayan bir kitle olduğunu düşünüyoruz (henüz Cahiller)
Yorumumu güzelce oku canım kardeşim :)


restlesscrank - 25.02.2012 20:50:05

Sayfalar:  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828]  [ 3829 ]  [3830]  [3831]  [3832]  [3833]  [3834]  [3835]  [3836] 

Anket
ferhat_28 soruyor:
emre aydın eurovisionda kaçıncı olur









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.