Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822]  [3823]  [3824]  [ 3825 ]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829]  [3830]  [3831]  [3832] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Med-cezir  - AKOR
7li yada 9 lu da kullanabilirsiniz isterseniz arkdşlar ben bilmeyen arkdşlarınn kadasını kurcalamamak için böle yazdım


medceziryasin - 26.02.2012 17:11:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz  - AKOR
07 Şubat 2012 Salı tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde captain_90_48 yazmıştı:
lan şerefsiz daha kolayını yazsana pezevenk senın baban da anan da itmıs lan itogluıt
22 yaşında görünüyorsun ama zeka yaşın hiç tanımadığın bir insanın annesine babasına küfredecek kadar küçük. Belki annem babam yok benim ? Senin gibi bir insanın müzikle ne alakası olabilir ki ? Zaten banlanacaksın. Şimdi git de şu yazdığın cümleyi tekrardan oku ve utan.
Sevgili arkadaşım.Sen böyle ahlaksızlara aldırma.Ellerine sağlık,boşver.Karaktersiz insanı tüketemeyeceğimiz için 'evet' deyip sevaba girerek yetinmeliyiz.


takvim27 - 26.02.2012 16:52:11

Demolar - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun (Tan) - Çağdaş BOY
diyecek laf yok..


mavez17 - 26.02.2012 16:42:20

Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
ses rengine bu kadar yakışırdı , çok iyi . daha fazla parça bekliyorum . ciddiyim oturdum bekliyorum şu an :)


bahti - 26.02.2012 16:30:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Live It Up  - TAB
Teşekkürler. Rica etsem şarkının diğer kısımlarının da tabını çıkarabilir misiniz? Çok aradım ancak bulamıyorum, şu anda da kendi kendime çıkarabilecek seviyede değilim malesef. :)


naruron - 26.02.2012 16:21:10

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
muhteşem geröekten.. ingilizce de çok çok güzel söylüyorsun kıskandım :D


mavez17 - 26.02.2012 16:07:30

Demolar - never be the same again (MelanieC ft. Lisa) - Çağdaş BOY
Dostum tek kelimeyle MÜKEMMEL .!! akorlar şarkının gidişi süper snde çok süper söylemişsin .. tebrik ederim :)


mavez17 - 26.02.2012 15:58:04

Demolar - Gözlerimde Gece Oldu (Ebru Yaşar) - Çağdaş BOY
Kardeş mükemmel olmuş ağzına sağlık .. . Başarılar


mavez17 - 26.02.2012 15:50:37

müthiş ya
büyülendim ufak tefek hatalsr olabilir ama bence güzel


Melisbaşak - 26.02.2012 15:34:45

eyvallah kardeşim :)) doğaçlayınca koyarım dinlersin ;)


zei - 26.02.2012 15:16:03

Demolar - Serdar Can - İki Ekmek Aldım(Pepe Cover)
beni duygulandıran şarkılardan :D


StreetBoi - 26.02.2012 14:53:29

arpeji nakarata kadar devam ettirseydin daha iyi olabilirdi, başarılar..


ozan kırarslan - 26.02.2012 14:48:35

Sayfalar:  [3818]  [3819]  [3820]  [3821]  [3822]  [3823]  [3824]  [ 3825 ]  [3826]  [3827]  [3828]  [3829]  [3830]  [3831]  [3832] 

Anket
gitarmanyakı soruyor:
Gitar İçin...........










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.