Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3868]  [3869]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [ 3875 ]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882] 
Demolar - Hayalet Sevgilim - Joker & MeltemGibi
Çok iyi olmuş gerçekten.


yigitberkay - 18.02.2012 20:49:06

Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
Bravo Bravo!

Çok hoş bir şarkı seçmişin ve çok da iyi yorumlamışsın!

TEBRİKLER!!!


parapono_87 - 18.02.2012 20:43:35

Demolar - Hayalet Sevgilim - Joker & MeltemGibi
Bravo arkadaşlar çok hoş olmuş çalışmanız.

Emeğinize sağllık!


parapono_87 - 18.02.2012 20:38:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
19 Haziran 2011 Pazar tarihinde ByShADoW yazmıştı:
ritmi AYY AYY AYAY bu şekilde dene
bencede denerken otomatik o rtmi çalaya başladım :D


gamze_kolay - 18.02.2012 20:35:52

Demolar - Aşkın Nur Yengi_Susma
Harika olmuş arkadaşım BRAVO!

Çok sevdiğim bir şarkıdır bu, Türkçe'si olduğunu öğrendiğimde de çok ilgimi çekmiştim Aşkın NY versiyonu :)

Sen de çok güzel yorumlamışsın...

Tebrikler!


parapono_87 - 18.02.2012 20:33:28

18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Çok Kötü yapmış şarkıyı delay =/
Programı ilk kez deniyordum ya, biraz abartılı olmuş farkındayım.


yigitberkay - 18.02.2012 20:31:54

bu şarkıyı söylemesi çok zordur.ona rağmen iyi ;)


rogueee - 18.02.2012 20:30:49

Şarkıda Delay'mı var?


quitar_ibrahim - 18.02.2012 20:30:27

18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde hkkbz yazmıştı:
18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Onlar ne kalp atışlarınmı :D
yok pc nin ses kayıdı iyi değildi bi programla düzelteyim dedim böle oldu :D
:D :D


quitar_ibrahim - 18.02.2012 20:21:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Hoşçakal  ver 3 - AKOR
emeğe saygı ama çok kötü olmuş gerçekten tonların birbiriyle alakası yok


m_turkmen_78 - 18.02.2012 19:54:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
çok güzel yapmışsın kardeş!


serhan32 - 18.02.2012 19:44:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Elfida  - TAB
gitarda 20 tane perde var zaten hacı sen naptın :D


furkansarıaydın - 18.02.2012 19:35:18

Sayfalar:  [3868]  [3869]  [3870]  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [ 3875 ]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882] 

Anket
i.cosgun08 soruyor:
Kazım Koyuncu'nun en sevdiğiniz şarkısı hangisidir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,1 saniye.