|
|
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde bluesbr yazmıştı: katliam olmuş.. Haklısın..Akorlar da yanlış..
bodozarme - 18.02.2012 02:08:02
|
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde kemanist- yazmıştı: yorumlaması güç bir şarkı.. yinede emeğine sağlık Teşekkürler :)
GitaristSmt - 18.02.2012 01:32:03
|
Demolar - Hatırla Sevgili
teşekkürler :)
genghiskhan59 - 18.02.2012 01:25:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Vur - AKOR
güzel olmuş kardeşş
gitarciqız - 18.02.2012 00:50:26
|
Demolar - Metallica - Nothing else metters [Intro]
evet klasik gitar=)
-bellatrix452- - 17.02.2012 23:53:41
|
|
bence gayet güzel olmuş dostm tebrikler iyi çalışmalar.
Li Paris Man - 17.02.2012 23:14:10
|
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde gtrstokan yazmıştı: Dostum bende bu şarkıyı ekledim benden de dinle istersen???.. beğendim. kolay gelsin. kardeşim teşekkür ederim tabi bakıyorum:).
Li Paris Man - 17.02.2012 23:13:21
|
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde olmazzzz yazmıştı: güzel agzına sağlık teşekkür ettim.
Li Paris Man - 17.02.2012 23:12:38
|
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde olmazzzz yazmıştı: güzel ağzına sağlık teşekkürler:).
Li Paris Man - 17.02.2012 23:12:04
|
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde kemanist- yazmıştı: ağzına sağlık güzel olmuş.diğer kayıtlarda çok hoş ama en sevdiğim şarkılardan biridir bu ondan buraya yazym dedm:) başarılar teşekkürler:).
Li Paris Man - 17.02.2012 23:11:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam ver 8 - AKOR
arpeji ne
Crazy Bat - 17.02.2012 22:54:47
|
|
güzel agzına sağlık
olmazzzz - 17.02.2012 22:49:33
|
|
|