|
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
Cover garip geldi aniden dinleyince ama sesin çok güzel.. Seni çektim içimeyi seninle söylemek keyifli olurdu doğrusu.. :) tebrikler
mavez17 - 17.02.2012 00:01:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bebeğim (gülümse Şimdi) - AKOR
26 Ağustos 2008 Salı tarihinde cnnttksytn yazmıştı: ne alaka olmamış<br/> kapo yazıo görmüo mu millet ya
gokhanyapar_ - 16.02.2012 23:58:14
|
Demolar - Bariscapt-----Şimdi Hayat
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde kxl9mm yazmıştı: abi her kaydına aynı kelimeleri yazmaktan sıkıldım :D mükemmel bir kayıt yine, ses tertemiz. ellerine ağzına sağlık :) sagol kardeşim :)
bariscapt - 16.02.2012 23:47:50
|
|
Halil Sezai'nin İsyan parçasını kendimce çaldım söyledim. Cep telefonu kaydıdır.??? Şarkı Es'me :))
quitar_ibrahim - 16.02.2012 23:42:22
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
Güzel Yorumlamışsın şarkıyı ağzına sağlık..bana biraz söyleyiş tarzın olsun değilde başka bir şarkıyı anımsattı :)
quitar_ibrahim - 16.02.2012 23:41:36
|
Demolar - Haluk levent - El fida
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde Beşiktaşlı. yazmıştı: Güzel tebrikler
teşekkürler..
mavez17 - 16.02.2012 23:40:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Beni Aldatma - AKOR
şarkıyla bir alakısını bulamadım bu akorun kusura bakma başka :)
cursedangel84 - 16.02.2012 23:38:31
|
|
sesinde saglam potansıyel var ama daha iyi kullanabilirsin bence cirkin degil ama sesinin farkına var :) iyi calısmalar
bariscapt - 16.02.2012 23:34:32
|
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde c_vitamin yazmıştı: kayıt konusunun üzerine biraz daha gitmelisin.Onun haricinde gayet başarılı olmuş eline sağlık:) Teşekkürler :)
TeaOnTue - 16.02.2012 23:33:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
arkadaşlar orijinal videoyu izleyin youtube'dan halil sezai parlak da zaten aynen bu şekilde çalıyor. yani şarkının akorları da tonu da tam olarak bu şekilde..hala G mi Gm mi F mi Fm mi şeklinde tartışmalar yapılması şaşırtıcı..4 akordan oluşan basit ama güzel bir şarkı..ekleyen arkadaşa teşekkürler.
dvc - 16.02.2012 23:26:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertap Erener - Aldırma Deli Gönlüm - AKOR
orjinal tonudur, tebrikler
MyThee - 16.02.2012 23:25:26
|
|
kayıt konusunun üzerine biraz daha gitmelisin.Onun haricinde gayet başarılı olmuş eline sağlık:)
c_vitamin - 16.02.2012 23:08:46
|
|
|