Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [ 3885 ]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892] 
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
Cover garip geldi aniden dinleyince ama sesin çok güzel.. Seni çektim içimeyi seninle söylemek keyifli olurdu doğrusu.. :) tebrikler


mavez17 - 17.02.2012 00:01:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bebeğim (gülümse Şimdi)  - AKOR
26 Ağustos 2008 Salı tarihinde cnnttksytn yazmıştı:
ne alaka olmamış<br/>
kapo yazıo görmüo mu millet ya


gokhanyapar_ - 16.02.2012 23:58:14

Demolar - Bariscapt-----Şimdi Hayat
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde kxl9mm yazmıştı:
abi her kaydına aynı kelimeleri yazmaktan sıkıldım :D mükemmel bir kayıt yine, ses tertemiz. ellerine ağzına sağlık :)
sagol kardeşim :)


bariscapt - 16.02.2012 23:47:50

Halil Sezai'nin İsyan parçasını kendimce çaldım söyledim. Cep telefonu kaydıdır.??? Şarkı Es'me :))


quitar_ibrahim - 16.02.2012 23:42:22

Demolar - olsun-halil sezai(cover)
Güzel Yorumlamışsın şarkıyı ağzına sağlık..bana biraz söyleyiş tarzın olsun değilde başka bir şarkıyı anımsattı :)


quitar_ibrahim - 16.02.2012 23:41:36

Demolar - Haluk levent - El fida
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde Beşiktaşlı. yazmıştı:
Güzel tebrikler
teşekkürler..


mavez17 - 16.02.2012 23:40:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Beni Aldatma  - AKOR
şarkıyla bir alakısını bulamadım bu akorun kusura bakma başka :)


cursedangel84 - 16.02.2012 23:38:31

sesinde saglam potansıyel var ama daha iyi kullanabilirsin bence cirkin degil ama sesinin farkına var :) iyi calısmalar


bariscapt - 16.02.2012 23:34:32

16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde c_vitamin yazmıştı:
kayıt konusunun üzerine biraz daha gitmelisin.Onun haricinde gayet başarılı olmuş eline sağlık:)
Teşekkürler :)


TeaOnTue - 16.02.2012 23:33:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
arkadaşlar orijinal videoyu izleyin youtube'dan halil sezai parlak da zaten aynen bu şekilde çalıyor. yani şarkının akorları da tonu da tam olarak bu şekilde..hala G mi Gm mi F mi Fm mi şeklinde tartışmalar yapılması şaşırtıcı..4 akordan oluşan basit ama güzel bir şarkı..ekleyen arkadaşa teşekkürler.


dvc - 16.02.2012 23:26:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertap Erener - Aldırma Deli Gönlüm  - AKOR
orjinal tonudur, tebrikler


MyThee - 16.02.2012 23:25:26

kayıt konusunun üzerine biraz daha gitmelisin.Onun haricinde gayet başarılı olmuş eline sağlık:)


c_vitamin - 16.02.2012 23:08:46

Sayfalar:  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [ 3885 ]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892] 

Anket
scarb15 soruyor:
Ogün Sanlısoy'un Korkma 07 de değiştirdiği şarkıların en güzeli sizce hangisi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.