|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kasaba ver 2 - AKOR
ya bunun ritmi neee ?
ottoman_live - 17.02.2012 16:20:57
|
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı: sesinde saglam potansıyel var ama daha iyi kullanabilirsin bence cirkin degil ama sesinin farkına var :) iyi calısmalar saol dostum
etiler33 - 17.02.2012 16:20:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Hekimoğlu ver 2 - TAB
Teşekkürler. Çok hoş olmuş.
toprakgultekin - 17.02.2012 15:55:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe - TAB
BENCE BÖYE DAHA İYİ ---2----9-7-9---3-2-0-A----7-5-7---3-2-0-A ----5-4-5---3-2-0-A -
afilliyalnizlik - 17.02.2012 15:06:39
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı:
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı: gereksiz bir tarz yapmaya çalışmışsın orjinalini bozmuşsun beğenmedim. bi de coversız dene bence daha başarılı olur sesin güzel sizin için deneyeceğim..teşekkürler
kemanist- - 17.02.2012 14:58:21
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı: gereksiz bir tarz yapmaya çalışmışsın orjinalini bozmuşsun beğenmedim. bi de coversız dene bence daha başarılı olur sesin güzel
hecan88 - 17.02.2012 14:53:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Günaydın Sevgilim - AKOR
sevgilim ne güzel şarkı değil mi
gokhanyapar_ - 17.02.2012 14:48:50
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Güzel Yorumlamışsın şarkıyı ağzına sağlık..bana biraz söyleyiş tarzın olsun değilde başka bir şarkıyı anımsattı :) saolasınnn.. :)
kemanist- - 17.02.2012 14:38:07
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı: Cover garip geldi aniden dinleyince ama sesin çok güzel.. Seni çektim içimeyi seninle söylemek keyifli olurdu doğrusu.. :) tebrikler :) çok teşekkür ederimm:) sen çek sesini yolla bana birleştirip atm ben mavez kardeş:P hem bi değişiklik olur sitede:)
kemanist- - 17.02.2012 14:37:14
|
Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı: gereksiz bir tarz yapmaya çalışmışsın orjinalini bozmuşsun beğenmedim. cover orjinalle oynamaktır zaten..yınede teşekkür ederim yorum için
kemanist- - 17.02.2012 14:33:46
|
Demolar - ela gözlü-haluk levent
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde duble yazmıştı: chok süper söylemişsiniz = ( çok teşekkür ederim.. :( sebebi güzel söylemem olmasa gerek:)
kemanist- - 17.02.2012 14:32:36
|
Anketler - En çok sanatcı hangi şehirdedir?
memleket olarak sormuş bence arkadaş
Bitter-Sweet - 17.02.2012 14:24:25
|
|
|