Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [ 3882 ]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kasaba  ver 2 - AKOR
ya bunun ritmi neee ?


ottoman_live - 17.02.2012 16:20:57

16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
sesinde saglam potansıyel var ama daha iyi kullanabilirsin bence cirkin degil ama sesinin farkına var :) iyi calısmalar
saol dostum


etiler33 - 17.02.2012 16:20:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Hekimoğlu  ver 2 - TAB
Teşekkürler. Çok hoş olmuş.


toprakgultekin - 17.02.2012 15:55:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - TAB
BENCE BÖYE DAHA İYİ ---2----9-7-9---3-2-0-A----7-5-7---3-2-0-A ----5-4-5---3-2-0-A -


afilliyalnizlik - 17.02.2012 15:06:39

Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı:
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı:
gereksiz bir tarz yapmaya çalışmışsın orjinalini bozmuşsun beğenmedim.
bi de coversız dene bence daha başarılı olur sesin güzel
sizin için deneyeceğim..teşekkürler


kemanist- - 17.02.2012 14:58:21

Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı:
gereksiz bir tarz yapmaya çalışmışsın orjinalini bozmuşsun beğenmedim.
bi de coversız dene bence daha başarılı olur sesin güzel


hecan88 - 17.02.2012 14:53:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Günaydın Sevgilim  - AKOR
sevgilim ne güzel şarkı değil mi


gokhanyapar_ - 17.02.2012 14:48:50

Demolar - olsun-halil sezai(cover)
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Güzel Yorumlamışsın şarkıyı ağzına sağlık..bana biraz söyleyiş tarzın olsun değilde başka bir şarkıyı anımsattı :)
saolasınnn.. :)


kemanist- - 17.02.2012 14:38:07

Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı:
Cover garip geldi aniden dinleyince ama sesin çok güzel.. Seni çektim içimeyi seninle söylemek keyifli olurdu doğrusu.. :) tebrikler
:) çok teşekkür ederimm:) sen çek sesini yolla bana birleştirip atm ben mavez kardeş:P hem bi değişiklik olur sitede:)


kemanist- - 17.02.2012 14:37:14

Demolar - olsun-halil sezai(cover)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde hecan88 yazmıştı:
gereksiz bir tarz yapmaya çalışmışsın orjinalini bozmuşsun beğenmedim.
cover orjinalle oynamaktır zaten..yınede teşekkür ederim yorum için


kemanist- - 17.02.2012 14:33:46

Demolar - ela gözlü-haluk levent
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde duble yazmıştı:
chok süper söylemişsiniz = (
çok teşekkür ederim.. :( sebebi güzel söylemem olmasa gerek:)


kemanist- - 17.02.2012 14:32:36

Anketler - En çok sanatcı hangi şehirdedir?
memleket olarak sormuş bence arkadaş


Bitter-Sweet - 17.02.2012 14:24:25

Sayfalar:  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [ 3882 ]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889] 

Anket
gitarist_073248 soruyor:
Hangisinin Solosu Daha Kolaydir?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.