Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [ 3884 ]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891] 
Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
Kapo 4'de çaldım ben
Em Bm7
Geri gelecek misin ? Günahın neyse onu bilelim
Em Bm7 Am7 Bm7
Sevebilecek misin nefret gibi beni yoksa orada kal bebeğim belkide sana göre değilim
Am7 Bm7 Am7 Bm7
Sen girdin hayatıma çarparken oralarda burda ki kalbimdi kanayan
Am7 Bm7 Am7 Bm7
Vaz geçtim aklımdan,eşimden,dostumdan alay eder oldum sancımla


Am7 Bm7
Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?”
Am7 Bm7
Benimle yan , benimle yan
Am7 Bm7
Çok mu şaşırırsın cehenneme kar yağdırsam ?
Am7 Bm7
Benimle yan , benimle yan
Am7 Bm7
Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?”
Am7 Bm7
Benimle yan , benimle yan
Am7 Bm7 Em7
Ölüm gibi acıtır seni yeniden doğduğun an


chosenwar - 17.02.2012 04:28:53

Demolar - bana bir masal anlat baba (iddialıyım sitede daha güzeli olamaz)
kardeşim kimseyi dinleme sesin çok güzel ve çok başarılısın :)


chosenwar - 17.02.2012 04:20:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gamzedeyim Deva Bulmam  ver 3 - AKOR
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde denizfeneri34 yazmıştı:
Hem sesime uydu , çok güzel ya teşekkürler
Rica ederim.


SAHINNNNNN - 17.02.2012 03:01:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Uyan Sunam Uyan  ver 2 - AKOR
31 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde pocker_face yazmıştı:
çağırırım sunam sesin duyulmaz kısmında son akor G#m değil G# olacak, sonra uyan sunam demeden G#m basılacak, yani majör-minör bir geçiş var
Teşekkür ederim. Olmamış, berbat gibi yorumlar yerine böyle yapıcı yorumlar olursa daha da iyi yerlere ulaşabiliriz. Dediğiniz gibi majörden minöre geçinde daha güzel oluyor.


SAHINNNNNN - 17.02.2012 02:38:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Dön Artık  - AKOR
09 Eylül 2011 Cuma tarihinde TaYLaN1467 yazmıştı:
nota bastıgı yerler var o notaları istiyorm tab şeklinde yazarsanız sevirinrim
Kardeş her akorun altına nota bastığı yerleri istiyorum diye yazmışsın. Ben akorlarını çıkartıp paylaştım ve şu sitedeki tek doğru akor da benim bu gönderdiğim. Diğerleri tonu bile yakalayamamış. Sen de bir zahmet 2 dakika uğraşırsan solosunu bulursun. Hep başkalarından bekleme. Kendin uğraşmazsan, çaba sarf etmezsen ilerleyemezsin.


SAHINNNNNN - 17.02.2012 02:32:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Seni Çılgın  - AKOR
kardeş ritim ne


etoiles - 17.02.2012 02:31:21

Demolar - Halil Sezai
güzel ağzına sağlık


olmazzzz - 17.02.2012 01:11:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Çelik - Sevdan Gözümün Bebeği  - AKOR
baya bir yanlış sözler doğrusu veriyorum :)


çelik - sevdan gözümün bebeği

D A
Bitmedi mi kavuran hasret bitmedi mi
G D 2 defa
Bu ayrılık acısı canıma yetmedi mi söyle

G A
Sar dedim dilersen vur dedim
C G
Yüzün ne yapsam gözümden gitmedi
A G orta intro
Bitmeyecek gibi ya canımı al ya beni
A G A
Yankılanıp durdu kulağımda özlediğim sımsıcak sesin

D Am
Şimdi alev alev yakar beni
G
Döne döne sarar seni
D
Sevdan gözümün bebeği nakarat
A G
Bak yüzüme sevdanın izleri var
D
Geçmesin faslı bahar
A
İster uzak ister yakın
G A D
Gözbebeği bir aşkım var

D A
Tütmedi mi dumanı Ateşin tütmedi mi
G D 2 defa
Bunca aşk,bunca emek Beni adam etmedi mi söyle

orta intro

nakarat


cursedangel84 - 17.02.2012 00:57:40

sesin güzel arkadaşım akor ve ritmide tuttrmuşsun sesinle çok uyumlu. ama malesef nakaratta yükselmen lazımdı diğer arkadaşların dediği gibi..halk bunu bekler:)


c_vitamin - 17.02.2012 00:49:19

mükemmel..


mavez17 - 17.02.2012 00:20:22

Demolar - Shape Of My Heart (Deneme)
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde c_vitamin yazmıştı:
tablarını kendin çıkartmış olman ayrı bi mutluluk olmuştr senin için. güzel bulmuşsun gerçektende tebrik ederim..
Teşekkür ederim Sağol :)


Arma - 17.02.2012 00:14:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Gül Ektim  ver 2 - AKOR
ellerine sağlık harika


R2n - 17.02.2012 00:02:26

Sayfalar:  [3877]  [3878]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [ 3884 ]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891] 

Anket
smh220 soruyor:
Pinhani'nin en sevdiğiniz şarkısı hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.