Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [ 3906 ]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [3912]  [3913] 
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde qaryzmaa yazmıştı:
ne abi, akdeniz müziği mi çalıyorsun? arkadaki solo da kay
ne abi, akdeniz müziği mi çalıyorsun? arkadaki solo da kayıyor


qaryzmaa - 13.02.2012 21:17:25

ne abi, akdeniz müziği mi çalıyorsun? arkadaki solo da kay


qaryzmaa - 13.02.2012 21:17:03

Akor|Tab|Söz|Nota - The Saturdays - If This Is Love  ver 2 - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Kaynak belirtilmeden yapılan her türlü alıntı hırsızlıktır ve bu şarkı çevirisi de bir hırsızlık üründür.Lütfen başka yerlerden alıntı yapınca kaynak belirtelim,bu hiç de zor değil.
Şarkıyı tam kopyalayıp buraya yapıştırsan aynı zamanda kaynak da belirtmiş olacaksın.Bu yüzden mi şarkının sadece yarısını kopyalıyorsun ?


AhmetKadi - 13.02.2012 21:15:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sensiz Kalacak Bu Şehir  - AKOR
A A YA Y A Y YAPMAK DAHA İYİ OLUR BU ŞARKI İÇİN


egedenizi190 - 13.02.2012 21:10:56

Demolar - Grup 84 - Azap
Değerli Yorumlarınız İçin Teşekkürler :)


Rock And Rolll - 13.02.2012 20:58:06

sil bence


qRaNqs.# - 13.02.2012 20:53:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Bir Teselli Ver  - AKOR
gayet iyi olmuş


mommonster - 13.02.2012 20:49:35

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
iyiki CAN BONOMO katılıyoooo!!! =)


şakire44 - 13.02.2012 20:49:27

arpejlerde kesik kesik bırakmıssın oyüzden hoş olmamıs ama genede fena sayılmaz tebrikler


qRaNqs.# - 13.02.2012 20:43:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah  ver 3 - TAB
Gm G# A# G#
ah! eğleniyor kendi başına

Gm G# [A#] [G#]
ah! neşesi yeter

Gm G# A# G#
ah! umurunda mı sandın bu dünya

Gm G# [A#] [G#]
ah! neşesi yeter


boyle olucak A# ve G# ler bareli şekilde calincak sadece bas tellere vurulcak aşşagi dogru..

A#: 6. perdeden F
G#: 4. perdeden F


Dumanyak' - 13.02.2012 20:42:59

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
Adam şiir yazıyo,beste yapıyo,hertürlü telli ve vurmalı çalgıları çalıyo,şarkı söylüyo,senaryo yazıyo,film çekiyo aynızamanda oyuncu,bilgisayarda harikalar yaratıyo üstüne karikatür çiziyo. Can gitmesinde kim gitsin ??? Bunu sordumya şimdi sis Serdar Ortaç dersiniz ahhaaa

Arada benden önce yorum yapan arkadaş Tarkan varken diyo :) Çok zekisin sen yaa.Bi bak bakalım hangi ülke en popüler yada en iyi dedikleri adamı yollamış ? Bana göre Can Tarkana 5 basar oda ayrı tabbiiiii....


sbaab - 13.02.2012 20:35:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Mabel Matiz - Peruk Gibi Hüzünlü  - AKOR
söz bitimi gibidir.. de am yle başladıktan sonra diğer satıra geçmeden dm basarsanız boşluk hissi dolabilir arkadaşlar


emeldrl - 13.02.2012 20:24:58

Sayfalar:  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [ 3906 ]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [3912]  [3913] 

Anket
reTRoWimeR soruyor:
Turkiyeye Hangi Grubun Gelmesini İstersiniz?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.