Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [3906]  [ 3907 ]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [3912]  [3913]  [3914] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş  ver 2 - AKOR
arkadaşlar Bb akorunun bi alternatifi var mı basarken biraz zorluk çekiyorum da


zgrmdn - 13.02.2012 20:22:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah  - AKOR
arkadaşlar bareli şekilde calin yani :
A#: 6. perdeden F
G#: 4. perdeden F şeklinde calin şarkıyı dinleyin akorlarin ne zamn degiştigine bakin ona gore geçin ve aşşagı dogru biraz yavaş şekilde şarkıda ki akorlar degişene kadar vurdun baktin deişti ya sizde ne mzan degiştigine bakin sizde deiştirin :D


Dumanyak' - 13.02.2012 20:22:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Direniyorum  ver 4 - AKOR
Süper :)


Prettyİrem - 13.02.2012 20:22:18

Anketler - 2 yıl gitar çalan biri elektro gitara başlamalı mı?
mesela ben 5 yıl klasik caldım sonra metal müzikle tanıştım ve 5 yıl sonra elektroya gectim yani bencede ne tür dinliyosan ona göre gitar seç.. zaman tabiki önemli mesela ''Tablı'' arkadaş ''4 ay klasikten elektroya gectim'' demiş :) ne kadar verim alabilir o ayrı konu sen bilirsin...


JiqSaW - 13.02.2012 20:13:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Hinder - Better Than Me  - AKOR
olmamış bence


egedenizi190 - 13.02.2012 20:05:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  ver 4 - AKOR
arkadaşlar Gm akoru : bare parmagı 3. telde olcak şekilde F akorunun kaymış halidir...


JiqSaW - 13.02.2012 20:03:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  ver 3 - AKOR
:) arkadaşlar ne cm'si ne G'si ya Gm olcak o akor orjinal ton Gm .


JiqSaW - 13.02.2012 20:01:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  - AKOR
Arkadaslar ArpejNasıl Pimiam Denedım Olmadı


KemaListt - 13.02.2012 19:56:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
arkadaşlar bende hala acemilik var da şu G ve F akorlarının basit halini varsa eğer söyleyebilir misiniz ??


alpercan05 - 13.02.2012 19:14:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
arkadaşlar bende hala acemilik var da şu G ve F akorlarının basit halini varsa eğer söyleyebilir misiniz ??


alpercan05 - 13.02.2012 19:14:31

Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
çok iyiii :)


Rise - 13.02.2012 19:09:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Oasis - Wonderwall  - AKOR
19 Mayıs 2009 Salı tarihinde bilqebilqe yazmıştı:
bu şarkıyı hangi ritimde calcaz
a a a ay ay a a ay
Today is gona be te day

a a a a y y y ay ay
That they're gonna back to you


earth - 13.02.2012 19:03:30

Sayfalar:  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [3906]  [ 3907 ]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [3912]  [3913]  [3914] 

Anket
mrs_atakan soruyor:
Model Grubunun En Güzel Şarkısı Hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.