Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Ele İnat - AKOR
valla bende uydurdum ama sanki tek bir yerinde bozukluk var gibime geldi yanlışta olabilir (belki benimle belkide bensiz kalıp derken G akoru basarsak kulağa daha hoş geliyor) Ellerine emeğine sağlık kardeşim güzel yazmışsın