|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - AKOR
Ritim bolero ritmi :)
Mc_Megas - 11.02.2012 19:43:28
|
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
eline sağlık abi , hoş olmuş :)
resoxx - 11.02.2012 19:30:29
|
Demolar - Careless Whisper
daha iyi bir kayıt isteriz , çok güzel olmuş bence tebrikler :)
resoxx - 11.02.2012 19:23:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kör Bıçak ver 3 - AKOR
ton doğru ama şarkının orjinalinden çok uzak eksik akorları saymakla bitmez
melodimin sesi - 11.02.2012 19:12:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - AKOR
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde Kingofkings yazmıştı:
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde GuitarPro™123 yazmıştı:
07 Mart 2010 Pazar tarihinde mumo yazmıştı: abi bence şap diye oturmuş akorlar =) ama ritmi halledemedim ya =/ ritim vals arkadasim vals oluyo da folk da oluyo istersen dene
folku kulağa nası uydurdun bilmiyorum ama kulağa bence hoş gelmiyor
GiTaR KralI - 11.02.2012 18:46:19
|
|
bence düşündüğün kadar kötü bi sesin yok ama sıkma kendini :S kendine biraz daha güvenli söylersen daha temiz sesler elde edebilirsin diye düşünüyorum..
kemanist- - 11.02.2012 18:14:41
|
Demolar - Karlı Kayın Ormanında
28 Ağustos 2011 Pazar tarihinde -HeLeNa- yazmıştı: Keşke daha çok ses duyulabilseymiş daha iyi yorum yapabilirdim ama çok az sesi var demonun... cam mikrofonu olduğu için hücum kayıt yapabiliyorum sadece değerlendireceğim teşekkürler
nofearman - 11.02.2012 17:51:57
|
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı: Elektro gitarda blues yapabilmek için sistem olarak ne lazım?? birçok şekilde blues yapılabilir. fender gitar alıp herhangi bir blues amfisiyle de blues yapabilirsin. ibanez'in geniş ton karakteristiğine sahip bir gitarıyla kaliteli bir processor kullanıp da blues yapabilirsin. kullandığın gitarı söylersen daha iyi olur.
paul_gilbert - 11.02.2012 17:50:57
|
Demolar - Can Özüm - Gökhan TEPE
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde melin hande yazmıştı: sesin güzel teşekkürler
nofearman - 11.02.2012 17:48:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Öykü Gürman - Adı Yok Hala - SÖZ
arkadaşlar akormerkezi sitesi artık akor yayınlamıyor mu bilen var mı
SaFaKa - 11.02.2012 17:39:26
|
|
Elektro gitarda blues yapabilmek için sistem olarak ne lazım??
smert62 - 11.02.2012 16:54:53
|
Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
akorları yokmu aga
@Gitarist - 11.02.2012 16:46:00
|
|
|