Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [3936]  [3937]  [3938]  [ 3939 ]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946] 
Demolar - Sevgilim - Kıraç
sağolasın kardeşim


by_quitar - 8.02.2012 21:29:03

Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
aynen yaa akorları nedir bu şarkının?? :S


Rise - 8.02.2012 20:55:21

Demolar - Sevgilim - Kıraç
07 Şubat 2012 Salı tarihinde by_quitar yazmıştı:
eyvallah kardeşim bekliyorum
Ritim:4/4

C#m D C#m
Seni seviyorum desemde sakın inanma
C#m D C#m
Şimdi seni sevmelerime kulak asma

F#m C#m
Sevgilim kanma gözyaşlarıma
E D Bm C#m
Bakma sen şarkılarıma, sakın inanma
F#m C#m
Sevgilim kanma gözyaşlarıma
E D Bm C#m
Bakma sen şarkılarıma, sakın inanma
D
Git artık burdan, burdan uzaklaş
E
Bir daha bana uğrama,
Bm C#m
Yaklaşma, hakkın yok buna



F#m C#m
Sevgilim kanma gözyaşlarıma
E D Bm C#m
Bakma sen şarkılarıma, sakın inanma
F#m C#m
Sevgilim kanma gözyaşlarıma
E D Bm C#m
Bakma sen şarkılarıma, sakın inanma

C#m D C#m
Sana ne yalanlar söyledim, neler ettim
C#m D C#m
Oysa güzel duygularını fark etmedim


mavez17 - 8.02.2012 20:51:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Kan ve Gül  ver 3 - AKOR
ellerine kulağına sağlık kardeşim


TuRkOoRsAn - 8.02.2012 20:48:04

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Treble yazmıştı:
kanka altyapı iyide ses konusunda bana kalırsa biraz daha çalışmalısın
delikanli genelde kendinden 19 yas buyuk birisine kanka diye mi hitap edersin elestiriden once buna dikkat et sonra muzigimi ve sesimi elestir


bariscapt - 8.02.2012 20:46:13

yorumuna saygım var ama dediğim gibi telefonla kaydettim pek uğrasmadım bareli akorlarda pek hata yapmam aslında kayıt ederken yaptıgım ufak bı hataydı önemsemedim yorum için teşekkürler :)


ßlueSouL - 8.02.2012 20:42:13

tugay kardeşim haklı


elektroklasiks - 8.02.2012 20:38:12

Aksine ses güzel ama gitara biraz daha çalışmalısın


StrongBoy1 - 8.02.2012 20:36:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Aras Uğur - Beklerim  - AKOR
Kapo 3te güzel oluyo


StrongBoy1 - 8.02.2012 20:33:56

arkadaşım açıkçası olmamış öncelikle gitarı sakin çal sert vurmakla eline bir şey geçmez aksine kulağı tırmalayan bir ses geliyo bir de bare akorlarda problem var basamıyosun zamanla o da oturucaktır ama çalışman lazım


tugay16 - 8.02.2012 20:14:22

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
dostum oldukça başarılı


tugay16 - 8.02.2012 20:09:11

bence en azından kendiniz biraz geliştirmeden buraya bir şey yüklemeyin gerçekten çok kötü çalışıpta olmayacak bir şey yok çalış ama daha zamanın var


tugay16 - 8.02.2012 20:04:21

Sayfalar:  [3932]  [3933]  [3934]  [3935]  [3936]  [3937]  [3938]  [ 3939 ]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946] 

Anket
RickGrimes soruyor:
Elektrogitara yeni başlayan için hangi gitar daha iyidir ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.