Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [ 3966 ]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet  ver 4 - AKOR
arpeji bilemem ama ritm ayxy ama x kapa demek sondakı yukarıyı işaret parmagınla yapcaksın


umuttarman - 4.02.2012 18:13:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Güntaç Özdemir - Benimle Yan  - SÖZ
banada Alay eder oldum sancımla gibi geldi :D


RainWalkerZ - 4.02.2012 18:09:16

04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde ka®ga yazmıştı:
Neden herkes bu şarkıyı sarhoş gibi söylüyor ?? :S
:S kendi sesim gidip sarhos gibide söylemedim zaten öylede cıkmıyo senin kulakların bozuk bence ;)


VendettaForV - 4.02.2012 18:05:19

Demolar - İstanbul İstabul olalı
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde sahle yazmıştı:
güzel olmuş ağzına sağlık akorları da paylaşabilir misin ?
teşekkür ederim.
Sitedeki ''Sezen Aksu - İstanbul İstanbul Olalı - AKOR (versiyon 2) '' yi kullandım


artest8 - 4.02.2012 17:30:25

Demolar - Pembe Mezarlık
teşekkür ederim :)


artest8 - 4.02.2012 17:26:23

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
müthiş olmuş emeğinize sağlık


pterosaurus - 4.02.2012 17:07:01

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19  ver 2 - AKOR
ritim AxYYxY


guıtaristt... - 4.02.2012 16:24:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - TAB
03 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde ner10line yazmıştı:
e------------------------7-5----------------------------------------
b---------5-5-5-7-8-7------8-7-8-----5-5-5-7-8-7-5-4-5-4---
g-------------------------------------------------------------------5


arkadaşlar ben böyle çıkardım




bu sanki olmuş
SÜPER OLMUŞ


sing - 4.02.2012 15:43:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - TAB
03 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde ner10line yazmıştı:
e------------------------7-5----------------------------------------
b---------5-5-5-7-8-7------8-7-8-----5-5-5-7-8-7-5-4-5-4---
g-------------------------------------------------------------------5


arkadaşlar ben böyle çıkardım




bu sanki olmuş
SÜPER OLMUŞ


sing - 4.02.2012 15:43:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  ver 3 - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=w-S1PlXuOTs bunlar ii yapmış


xtexasx_16 - 4.02.2012 15:35:00

Demolar - Dusundu Yıne Benı Gozlern ( Demirhan )
ağzına sağlık :)


timurreis - 4.02.2012 15:26:36

Demolar - İstanbul İstabul olalı
güzel olmuş ağzına sağlık akorları da paylaşabilir misin ?


sahle - 4.02.2012 15:23:38

Sayfalar:  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [ 3966 ]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973] 

Anket
EnesTftk soruyor:
Akustik Gitar Almayı Düşünüyorum Ne Yapmalıyım?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.