|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet ver 4 - AKOR
arpeji bilemem ama ritm ayxy ama x kapa demek sondakı yukarıyı işaret parmagınla yapcaksın
umuttarman - 4.02.2012 18:13:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Güntaç Özdemir - Benimle Yan - SÖZ
banada Alay eder oldum sancımla gibi geldi :D
RainWalkerZ - 4.02.2012 18:09:16
|
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde ka®ga yazmıştı: Neden herkes bu şarkıyı sarhoş gibi söylüyor ?? :S :S kendi sesim gidip sarhos gibide söylemedim zaten öylede cıkmıyo senin kulakların bozuk bence ;)
VendettaForV - 4.02.2012 18:05:19
|
Demolar - İstanbul İstabul olalı
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde sahle yazmıştı: güzel olmuş ağzına sağlık akorları da paylaşabilir misin ? teşekkür ederim. Sitedeki ''Sezen Aksu - İstanbul İstanbul Olalı - AKOR (versiyon 2) '' yi kullandım
artest8 - 4.02.2012 17:30:25
|
Demolar - Pembe Mezarlık
teşekkür ederim :)
artest8 - 4.02.2012 17:26:23
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
müthiş olmuş emeğinize sağlık
pterosaurus - 4.02.2012 17:07:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19 ver 2 - AKOR
ritim AxYYxY
guıtaristt... - 4.02.2012 16:24:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel - TAB
03 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde ner10line yazmıştı: e------------------------7-5---------------------------------------- b---------5-5-5-7-8-7------8-7-8-----5-5-5-7-8-7-5-4-5-4--- g-------------------------------------------------------------------5
arkadaşlar ben böyle çıkardım
bu sanki olmuş SÜPER OLMUŞ
sing - 4.02.2012 15:43:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel - TAB
03 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde ner10line yazmıştı: e------------------------7-5---------------------------------------- b---------5-5-5-7-8-7------8-7-8-----5-5-5-7-8-7-5-4-5-4--- g-------------------------------------------------------------------5
arkadaşlar ben böyle çıkardım
bu sanki olmuş SÜPER OLMUŞ
sing - 4.02.2012 15:43:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik ver 3 - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=w-S1PlXuOTs bunlar ii yapmış
xtexasx_16 - 4.02.2012 15:35:00
|
Demolar - Dusundu Yıne Benı Gozlern ( Demirhan )
ağzına sağlık :)
timurreis - 4.02.2012 15:26:36
|
Demolar - İstanbul İstabul olalı
güzel olmuş ağzına sağlık akorları da paylaşabilir misin ?
sahle - 4.02.2012 15:23:38
|
|
|