Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967]  [ 3968 ]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973]  [3974]  [3975] 
Gitar çok iyi ama bende de oluyo ses ile gitarın ritmini kaçırıyorum ama güzel olmuş kardesim.


anatomikamil - 4.02.2012 13:57:21

:D saolasın


@Gitarist - 4.02.2012 13:51:30

Güzel olmuş kardeşim ağzına sağlık :)


delici10198x - 4.02.2012 13:47:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - kol dugmeleri  ver 2 - AKOR
Şarkı kafama takıldı şöyle baktım diğerleri hiçbir şeye benzemiyor. Bu süper olmuş hocam ellerine, kulağına sağlık. Kapo 3'e de çok fena yakışıyor. Süper...


Buraqs 2011 - 4.02.2012 13:36:01

Anketler - Sizce Türkiye'deki en iyi bas gitarist kimdir?
Cem Bahtiyar(Bilmeyenler için Manganın Bass Gitaristi) diyorum ben koymamışsın aralarına ama yine de aralarından seçersek Özkan Uğur derim :)


anatomikamil - 4.02.2012 12:50:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Azap  ver 2 - AKOR
G_____Gm
Ağır ve yavaş


afok - 4.02.2012 12:44:34

Demolar - Aşk Geri Gelir (Aylin Aslım) - Çağdaş BOY
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzelll ;) akorları alabilir miyim :)
hmm sanırım akorları Bm - G - Em kullanılarak oluşturulmuştu
başka da yoktu zaten..:)


cao_boy - 4.02.2012 12:41:10

Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde G-Umut yazmıştı:
Gercekten cok guzel olmus! Bravo

Hangi Arpej ve ritm kullaniyorsun?
çok teşekkürler arpej ve ritim konusuna biraz çalışmam lazım bu soruyu net yanıtlamak için..:)


cao_boy - 4.02.2012 12:38:26

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde gitaristrh yazmıştı:
harika bile az :D
sağol ya o kadar da değil özensiz bi demo bence.:)


cao_boy - 4.02.2012 12:37:09

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde rogueee yazmıştı:
çooooookkkkkkk güzel ;)
teşekkürrrr ederim..:)


cao_boy - 4.02.2012 12:36:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Pamuk  ver 3 - AKOR
güzel olmuş :)


miss0wiwi - 4.02.2012 12:06:36

Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Gördüğüme Sevindim  - AKOR
C den sonra G yapın daha iyi oluyor


ardıl - 4.02.2012 11:59:28

Sayfalar:  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967]  [ 3968 ]  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973]  [3974]  [3975] 

Anket
freewarrior soruyor:
Sizce Türkiye'de Rock Müzik Hakettiği Yerde Mi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.