|
|
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde tutku eren yazmıştı:
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: sonundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D ilk yorum da ilk 5 yıldız da benden adaş :D yaa ilk yorum bnden olcaktı..eren çok kızdıı sana çookk onun gözüne görükmeyecekmişin....
Ayrıcaa tabii güzel olcak :))) valla eren hiç kusura bakmasın namı değer biolab demo koyunca gözümden kaçmaz :D güzel dedim ben de benlen laf yarıştırma eren bak tutkuya sölerim seni :D adaş sen bakma onlara şarkıyı ilk ben begendim ve 10 numara :D
emrektunca - 2.02.2012 22:39:45
|
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: sonundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D ilk yorum da ilk 5 yıldız da benden adaş :D yaa ilk yorum bnden olcaktı..eren çok kızdıı sana çookk onun gözüne görükmeyecekmişin....
Ayrıcaa tabii güzel olcak :)))
tutku eren - 2.02.2012 22:34:22
|
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: sonundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D ilk yorum da ilk 5 yıldız da benden adaş :D Saol Emre:) Bu telefon kaydı biraz Nuendo da efekt verdim bunu kaldırıcam şimdilik deneme amaçlı koydum. Daha temiz bir kayıt alınca onu koyacağım:)
biolab - 2.02.2012 22:33:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Kalpsiz ver 3 - AKOR
süper olmuş eline kulağına sağlık..
mavez17 - 2.02.2012 22:33:14
|
|
ben çok sevdim abi kulaklarım biraz müzik duydu sayende ilki geldi sonunda darısı bir dahaki 231231 tane kayıta eline emeğine sağlık bea
emrektunca - 2.02.2012 22:29:45
|
|
sonundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D ilk yorum da ilk 5 yıldız da benden adaş :D
emrektunca - 2.02.2012 22:26:52
|
|
çok güzel olmuş ;)
rogueee - 2.02.2012 22:17:57
|
Anketler - Hangi Metallica Şarkısı En İyi Soloya Sahip?
One dışında hiçbirinde adam gibi solo yok bence. Master of Puppets, Enter Sandman, Seek and Destroy vb. parçalar varken niye bunları yazdın ki? Metallica'nın çakma fanlarındansın galiba. Ya da dalga için koydun bu anketi.
buz^_^prensesi - 2.02.2012 22:00:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça - AKOR
viraneyim yalan olur viraneyim duman olur olucak akorlar tam oturmus elıne saglık
GitarYoLunda - 2.02.2012 21:54:49
|
Anketler - Yeni Kurmak İstediğimiz Alternatif Rock Grubunun İsmi Sizce Ne Olmalı
Peri dili mi?
buz^_^prensesi - 2.02.2012 21:54:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sensiz Kalacak Bu Şehir - AKOR
alın benden size arpej kesin doğru demiyorum ama buna yakın bişey pimai imamim buna çok yakın bişey http://www.youtube.com/watch?v=pChFUyg_xcs&feature=related videoyu dinleyin ben buna çok benzettim az söyledim oluyoda hadi ewy
VendettaForV - 2.02.2012 21:49:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça ver 2 - AKOR
arkadaşlar ritim/arpej verebilecek var mı ?
iLaMatrie - 2.02.2012 21:40:22
|
|
|