Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [ 4004 ]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile  - AKOR
05 Eylül 2010 Pazar tarihinde Bordomavi yazmıştı:
Ritmini bilen duyan?
Aslına bakarsan ben kafama göre atıyorum.Sanada tavsiye ederim :D
http://www.youtube.com/watch?v=T2_ysYFACQE

bu videoda adam çok güzel çalmış.Ama fazla süsleme var..


erayyynn - 30.01.2012 14:32:17

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
Dostum burada 2 gitar yok,birinci ses kaydımda akor çaldım,ikinci ses kaydımda solo çaldım ve kayıtları birleştirdim. Sonuç bu :D


sobe1076 - 30.01.2012 14:25:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Kılıç - Sen Nefesimsin  ver 2 - AKOR
nakarattakı am ler olmuyor


NeoL - 30.01.2012 14:13:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Kılıç - Sen Nefesimsin  ver 2 - AKOR
am ler olmuyor


NeoL - 30.01.2012 14:13:30

Demolar - Suat Seçkin - Uslanmam
sesin Mazhar Alanson'unkine çok benziyor :) onun parçalarından da en az bir kayıt al bence :)


The0riq - 30.01.2012 14:02:39

Anketler - Hangi Müzik Türüyle Rahat Uyursunuz?
niye ninni yok :D


The0riq - 30.01.2012 14:00:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
Fm yazanlar ve orjinal tonu gm diyenler sizdeki nasıl bir kulak anlamadım ki


hakanymn - 30.01.2012 13:55:49

Demolar - Cem Öncü-Seyyah
Güzel olmuş hacı


makel - 30.01.2012 13:32:30

Demolar - Jason Mraz-Im Yours
diğer kayıtlarını da dinledim, kesinlikle bu tarza yönelmelisin =) sesinin rengi çok değişik, ve daha yaşın küçük, ne yap ne et çok geç kalmadan ses eğitimi al derim. sesini kullanmayı öğrenirsen inanılmaz işler başarabilirsin gibi geliyor bana =)


witchinghour - 30.01.2012 13:24:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al  - AKOR
bnce kesinlikle bu ritim olmalı : Aşağı Bekle Aşağı Yukarı Aşağı Yukarı

DENEYİNNN !!!


akordahisi - 30.01.2012 13:10:44

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem - İstanbul Ağlardı  - AKOR
ritim ne?


gulsent - 30.01.2012 12:59:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Ben Sende Tutuklu Kaldım  - AKOR
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde Uzen yazmıştı:
şuraya şarkıyı çalmadan dinlemeden yorum yazmayın ya gayet de hoş olmuş..Ayrıca sürekli ritim soranlarada ayrıca bi kıl oluyorum arkadaş ben ritimlerin adlarını ölçülerini hiç bişey bilmiyorum ama hangi şarkıyı koyarsan koy önüme akorunu ritmini çıkartırım hemen...ritimleri belli başlı kalıplara koymayın ezberci olmayın..
harbiden arkaşlar bu kadar ezberci olmayın lütfen ben de ara sıra ritim soruyorum ama çok darda kaldığımda bi türlü bulamadığım da bu arada bu sözümüzde benim gibi ara sıra soranlara değil yanş normaldir adam ritmi bulamaz burda hiçbirimiz gitarın herşeyini çözmüş gitaristler değiliz ama her şarkının altına da yazmayın şu soruyu


SarhosGitarist - 30.01.2012 12:57:19

Sayfalar:  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [ 4004 ]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011] 

Anket
Gökoooooo soruyor:
Hangi Elektro Gitar Markası Daha İyi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.