Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [ 4007 ]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Olanlar Oldu Bana  - AKOR
fena değil çalınır teşekkürler...


frenzy_boy111 - 29.01.2012 22:44:48

Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
gitar çok iyi...çok net..ses rengin de güzel ama telaffuz çalışmalısın ,onun harici güzel bir çalışma olmuş başarılar...
Telaffuz'da sorunlar var oda ingilizce eksikliğinden kaynaklanıyor :D ,sağol yorumun için.


chosenwar - 29.01.2012 22:22:24

Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde Poseidon52 yazmıştı:
Evet sarkı sesine guzel gitmis gitardada sorun yok gibi ancak kelimeleri yuvarla anlasılsın ama anlasılmasın yani öyle birsey yapp cok daha guzel olur :)
Teşekkürler sağolasın,kelimelerde sorun var evet, farkındayım :D


chosenwar - 29.01.2012 22:20:59

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde ka®ga yazmıştı:
Sesin çok güzel :D
çok teşekkürler ;)


rogueee - 29.01.2012 22:13:24

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
evet eray a katılıyorum eline ağzına sağlık yine güzel olmuş :)
sağol mutlu oldum çok :)


rogueee - 29.01.2012 22:13:02

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
evet eray a katılıyorum eline ağzına sağlık yine güzel olmuş :)


emrektunca - 29.01.2012 22:10:22

Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
evet abi volume dusuk kalmıs :) yüreğine sağlık :)


Seckins - 29.01.2012 22:07:54

Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
gitar çok iyi...çok net..ses rengin de güzel ama telaffuz çalışmalısın ,onun harici güzel bir çalışma olmuş başarılar...


emrektunca - 29.01.2012 22:07:44

Demolar - Nev- Zor
Süperrr ;)


ka®ga - 29.01.2012 22:05:49

Aynen :D


sobe1076 - 29.01.2012 22:00:46

Demolar - Birce - Ölürüm Hasretinle Cover
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde Emre196 yazmıştı:
çok güzel olmuş, iyi geliştirmişsin kendini. Daha yeni şarkılarını bekliyorum :)
Teşekkür ediyorum (:


sobe1076 - 29.01.2012 21:59:56

Çok ayrıntıya takıldın ya :D Kendi yorumunu katmış gibi oldu işte :D


ka®ga - 29.01.2012 21:58:12

Sayfalar:  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [ 4007 ]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014] 

Anket
AteşliLady soruyor:
Sizce Justin Bieber`ın sesi nasıl?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.