|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Olanlar Oldu Bana - AKOR
fena değil çalınır teşekkürler...
frenzy_boy111 - 29.01.2012 22:44:48
|
Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: gitar çok iyi...çok net..ses rengin de güzel ama telaffuz çalışmalısın ,onun harici güzel bir çalışma olmuş başarılar... Telaffuz'da sorunlar var oda ingilizce eksikliğinden kaynaklanıyor :D ,sağol yorumun için.
chosenwar - 29.01.2012 22:22:24
|
Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde Poseidon52 yazmıştı: Evet sarkı sesine guzel gitmis gitardada sorun yok gibi ancak kelimeleri yuvarla anlasılsın ama anlasılmasın yani öyle birsey yapp cok daha guzel olur :) Teşekkürler sağolasın,kelimelerde sorun var evet, farkındayım :D
chosenwar - 29.01.2012 22:20:59
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde ka®ga yazmıştı: Sesin çok güzel :D çok teşekkürler ;)
rogueee - 29.01.2012 22:13:24
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: evet eray a katılıyorum eline ağzına sağlık yine güzel olmuş :) sağol mutlu oldum çok :)
rogueee - 29.01.2012 22:13:02
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
evet eray a katılıyorum eline ağzına sağlık yine güzel olmuş :)
emrektunca - 29.01.2012 22:10:22
|
Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
evet abi volume dusuk kalmıs :) yüreğine sağlık :)
Seckins - 29.01.2012 22:07:54
|
Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
gitar çok iyi...çok net..ses rengin de güzel ama telaffuz çalışmalısın ,onun harici güzel bir çalışma olmuş başarılar...
emrektunca - 29.01.2012 22:07:44
|
Demolar - Nev- Zor
Süperrr ;)
ka®ga - 29.01.2012 22:05:49
|
|
Aynen :D
sobe1076 - 29.01.2012 22:00:46
|
Demolar - Birce - Ölürüm Hasretinle Cover
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde Emre196 yazmıştı: çok güzel olmuş, iyi geliştirmişsin kendini. Daha yeni şarkılarını bekliyorum :)
Teşekkür ediyorum (:
sobe1076 - 29.01.2012 21:59:56
|
|
Çok ayrıntıya takıldın ya :D Kendi yorumunu katmış gibi oldu işte :D
ka®ga - 29.01.2012 21:58:12
|
|
|