Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [ 4014 ]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020]  [4021] 
Demolar - TNK - Yine Yazı Bekleriz
Bence güzel olmuş fakat ses kaydını biraz daha kaliteli yapmalısn.


sobe1076 - 29.01.2012 01:27:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde ***B-u-R-u-C*** yazmıştı:
Uğur Balcı Adam Laf Yok. (Nokta) O kadaaaaaaaar.

Cennet Gözlümde HArika 4/4 lük ritimde oluyor aayyay

Yardımcı Olmuşumdur İnşallah
Allaha emanet oLun Genşler BAaay
Hangi 4/4 lük ritim rock1 rock2 yada sadece 4/4 lük ritim mi ?


Mrt. - 29.01.2012 00:16:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
Ya admin keşke hangi ritimle çalıcağımızı da söyleseydin böyle olmuyo altına yaz hangi ritimle çalıcagımızı :D lütfen.


Mrt. - 29.01.2012 00:14:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Söyle Ruhum  ver 3 - AKOR
Süper! Ellerine Sağlık, Teşekkürler...


nick_(RuMuZ) - 29.01.2012 00:12:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Söyle Ruhum  - AKOR
Teşekkürler, çok iyi.

Ritim: AYY AYY AAY (Daha açık yazayım; A es es Y es Y - A es es Y es Y - A es A Y)

Yalnız bazı bölümlerde C' ler F olacak;

Am F
Söyle ruhum, söyle;

F G
Yine de biter Bir gün gider;

Teşekkürler, çok iyi.

Ritim: AYY AYY AAY (Daha açık yazayım; A es es Y es Y - A es es Y es Y - A es A Y)

Yalnız bazı bölümlerde C' ler F olacak;

Am F
Söyle ruhum, söyle;

F G
Yine de biter Bir gün gider;

F G
Hayat yine Aşk yine










nick_(RuMuZ) - 29.01.2012 00:02:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gamzedeyim Deva Bulmam  ver 3 - AKOR
Hem sesime uydu , çok güzel ya teşekkürler


denizfeneri34 - 28.01.2012 23:57:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Üzüm  ver 3 - AKOR
bence de çok iyi, ancak thekerem'in düzeltmesini de dikkate almalı...


oner.akgul - 28.01.2012 23:52:54

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
10 üzerinden 10 : )


ParoiSt - 28.01.2012 23:50:39

Demolar - bile bile yandı yüreğim
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde s3vket yazmıştı:
tonda deılsın lınkte de tonda deılsın, ayrıca gıtarının da guzel bı akorda ıhtıyacı var
arkadaşa katılıyorum..


mavez17 - 28.01.2012 23:48:27

27 Ocak 2012 Cuma tarihinde brkkmrc yazmıştı:
uzaydan yazıyorum bu cocuk ınsan degıl :)
hehehe eyvallah dostum ;)


eraytalay - 28.01.2012 23:30:39

Demolar - fırat tanış - yani
bu sesten müzisyen olur bence.


Efozaydin - 28.01.2012 23:18:43

biraz sertab erenerimsi bi tını hissettim


Efozaydin - 28.01.2012 23:15:11

Sayfalar:  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [ 4014 ]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020]  [4021] 

Anket
Levon soruyor:
Masterworks Akustik Gitar Çok İyi Midir ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.