|
|
Demolar - TNK - Yine Yazı Bekleriz
Bence güzel olmuş fakat ses kaydını biraz daha kaliteli yapmalısn.
sobe1076 - 29.01.2012 01:27:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde ***B-u-R-u-C*** yazmıştı: Uğur Balcı Adam Laf Yok. (Nokta) O kadaaaaaaaar.
Cennet Gözlümde HArika 4/4 lük ritimde oluyor aayyay
Yardımcı Olmuşumdur İnşallah Allaha emanet oLun Genşler BAaay Hangi 4/4 lük ritim rock1 rock2 yada sadece 4/4 lük ritim mi ?
Mrt. - 29.01.2012 00:16:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
Ya admin keşke hangi ritimle çalıcağımızı da söyleseydin böyle olmuyo altına yaz hangi ritimle çalıcagımızı :D lütfen.
Mrt. - 29.01.2012 00:14:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Söyle Ruhum ver 3 - AKOR
Süper! Ellerine Sağlık, Teşekkürler...
nick_(RuMuZ) - 29.01.2012 00:12:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Söyle Ruhum - AKOR
Teşekkürler, çok iyi.
Ritim: AYY AYY AAY (Daha açık yazayım; A es es Y es Y - A es es Y es Y - A es A Y)
Yalnız bazı bölümlerde C' ler F olacak;
Am F Söyle ruhum, söyle;
F G Yine de biter Bir gün gider;
Teşekkürler, çok iyi.
Ritim: AYY AYY AAY (Daha açık yazayım; A es es Y es Y - A es es Y es Y - A es A Y)
Yalnız bazı bölümlerde C' ler F olacak;
Am F Söyle ruhum, söyle;
F G Yine de biter Bir gün gider;
F G Hayat yine Aşk yine
nick_(RuMuZ) - 29.01.2012 00:02:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gamzedeyim Deva Bulmam ver 3 - AKOR
Hem sesime uydu , çok güzel ya teşekkürler
denizfeneri34 - 28.01.2012 23:57:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Üzüm ver 3 - AKOR
bence de çok iyi, ancak thekerem'in düzeltmesini de dikkate almalı...
oner.akgul - 28.01.2012 23:52:54
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
10 üzerinden 10 : )
ParoiSt - 28.01.2012 23:50:39
|
Demolar - bile bile yandı yüreğim
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde s3vket yazmıştı: tonda deılsın lınkte de tonda deılsın, ayrıca gıtarının da guzel bı akorda ıhtıyacı var arkadaşa katılıyorum..
mavez17 - 28.01.2012 23:48:27
|
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde brkkmrc yazmıştı: uzaydan yazıyorum bu cocuk ınsan degıl :) hehehe eyvallah dostum ;)
eraytalay - 28.01.2012 23:30:39
|
Demolar - fırat tanış - yani
bu sesten müzisyen olur bence.
Efozaydin - 28.01.2012 23:18:43
|
|
biraz sertab erenerimsi bi tını hissettim
Efozaydin - 28.01.2012 23:15:11
|
|
|