29 Ocak 2012 Pazar tarihinde ahmetbas67 yazmıştı: Glen Hansard sevirim ... sarkıda sesine yakışmış ... ama ingilizce sarkı söylerken kelimeleri yuvarlamak gerekiyo biraz ona dikkat etsen mükemmel olacakmış.. Tebrikler
tavsiyeni dikkate alacağım.teşekkür ederim değerlendirmen için.
Anketler - Valencia Gitarlar Sizce Nasıl ?
Benim eski klasik gitarımın markası, hala kullanırım amatörler için gayet iyi güzel bir markadır benim gitarım 18 perdeliydi gayet iyi hoş bi gitar markası.
13 Eylül 2011 Salı tarihinde TheClown yazmıştı: lan o göt çin malı ibanezi alacağıma bunların hiççbirini almam fender al yada squier bence en ii gitarlar bu iki marka arası
çok saçma bi yorum. Elektro Gitarda Jackson Akustik Gitarda ise Ibanezden iyisi yoktur. Cahillik yapıyorsun sadece.