Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [ 4009 ]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016] 
Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde ahmetbas67 yazmıştı:
Glen Hansard sevirim ... sarkıda sesine yakışmış ... ama ingilizce sarkı söylerken kelimeleri yuvarlamak gerekiyo biraz ona dikkat etsen mükemmel olacakmış.. Tebrikler
tavsiyeni dikkate alacağım.teşekkür ederim değerlendirmen için.


chosenwar - 29.01.2012 20:42:59

Demolar - Cem Öncü-Bestem..yorumlarınızı beklıyorum:)
nne bestesi.... bu bir bayanın söylediği şarkı


gtrstokan - 29.01.2012 20:41:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arapsaçı  ver 4 - AKOR
emeğine sağlık ama olmamış...


irregular00 - 29.01.2012 20:28:35

Demolar - Birce - Ölürüm Hasretinle Cover
çok güzel olmuş, iyi geliştirmişsin kendini. Daha yeni şarkılarını bekliyorum :)


Emre196 - 29.01.2012 20:22:44

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde kemanist18 yazmıştı:
ben çok begendım :)
teşekkür ederim


by_CEA - 29.01.2012 20:20:24

Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
Glen Hansard sevirim ... sarkıda sesine yakışmış ... ama ingilizce sarkı söylerken kelimeleri yuvarlamak gerekiyo biraz ona dikkat etsen mükemmel olacakmış.. Tebrikler


ahmetbas67 - 29.01.2012 20:20:14

Anketler - Anfi-Elektro Gitar seti alamayı düşünüorum ilk elektro gitarım olacağı için ne kadara almalıyım?
o fiyatlara gitarın telini alırsın kardeş ki amfi ve gitar demişsin anca Jwinn alabilirsin ki onu da hiç tavsiye etmem.


anatomikamil - 29.01.2012 20:13:59

Anketler - Manga'nın En Sevdiğiniz Şarkısı Hangisi?
Fly To Stay Alive


anatomikamil - 29.01.2012 20:13:16

Anketler - Valencia Gitarlar Sizce Nasıl ?
Benim eski klasik gitarımın markası, hala kullanırım amatörler için gayet iyi güzel bir markadır benim gitarım 18 perdeliydi gayet iyi hoş bi gitar markası.


anatomikamil - 29.01.2012 20:08:59

Anketler - siz olsanız hangi gitarı alırsınız (bunların arasında)
13 Eylül 2011 Salı tarihinde TheClown yazmıştı:
lan o göt çin malı ibanezi alacağıma bunların hiççbirini almam fender al yada squier bence en ii gitarlar bu iki marka arası
çok saçma bi yorum. Elektro Gitarda Jackson Akustik Gitarda ise Ibanezden iyisi yoktur. Cahillik yapıyorsun sadece.


anatomikamil - 29.01.2012 20:02:49

Anketler - siz olsanız hangi gitarı alırsınız (bunların arasında)
Jakcson yada Washburn


anatomikamil - 29.01.2012 20:01:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Büyük İnsan  - TAB
ellerine sağlık güzel olmuş..


rzkvlk - 29.01.2012 19:55:30

Sayfalar:  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [ 4009 ]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016] 

Anket
ulas_models soruyor:
Duman'nın yeni klibi senden daha güzel'i nasıl buldunuz?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,13 saniye.