Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [ 4002 ]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009] 
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde sarpd yazmıştı:
güzel yorum, tebrikler.
teşekkür ettim dostm


d-erdem-b - 30.01.2012 19:21:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Deep Purple - Smoke On The Water  - TAB
beyler ben tab okumayı bilmiyorum hep araştırdığımda şarkı karşıma tab olarak çıkıyo ve ben bu şarkıyı çalmak çok istiyorum akor veya nota şeklinde bilen yazsınn


kilobayt - 30.01.2012 19:10:07

27 Ocak 2012 Cuma tarihinde ozan kırarslan yazmıştı:
metronom hızlı olmuş sanki, gitarıda sitedeki çoğuna göre iyi çalmışsın..son olarak da sesin sertap erener e baya bi benziyo.. :)
katlıyorum .d


gitaristrh - 30.01.2012 18:56:42

Demolar - Creed-One
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde biolab yazmıştı:
Emre sende olmasan şu sitede demo falan dinmeleyeceğim:) Sen ingilizce kayıt ekledikçe ben mutlu oluyorum:) Zamanım olduğunda ben de bir kaç cover ekleyeceğim ama o kadar yoğun çalışıyorum ki, sistemi kuracak zamanım bile olmuyor.

Ağzına sağlık. Creed sana çok yakışıyor ayrıca:)
e tabi talep edilen bir müzisyen olmak zor abi =)
sagol sen dinledikçe ben de seviniyorum cidden....
koy demolarını vaktin olunca inan her birini tek tek detayla dinlicem :D
creed i ve scott stapp i cok sevdigim için ayrı bi ilgim var creed e..
bir de the calling i seviyorum vokal olarak onu da dikkatli dinliyorum yakında koycam calling ten 1 tane daha =)
buralarda ol özletme sohbetini


emrektunca - 30.01.2012 18:40:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Nara - Ne Olur Gitme  - AKOR
süperr emeğine sağlık ..


İzmirLY - 30.01.2012 18:40:09

Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
abi mikrofon sesi bazı yerlerde geri planda kalmış ...agzına saglık yenilerini bekliyorz =)


emrektunca - 30.01.2012 18:12:50

Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde biolab yazmıştı:
Medeni cesaretinden dolayı tebrik ediyorum seni. Ben sadece ingilizce kayıtları dinleyip yorum yaptığım için aklımdan geçenleri söyleyeceğim.

Birincisi böyle devam et kesinlikle bırakma ve bol bol ingilizce şarkı dinle ki kelimelerin söylenişlerine kulak aşinalığın olsun.

İngilizcen normal olarak iyi değil, yaşın gereği özel bir ders almadıysan ya da yurt dışında yaşamadıysan - ki telaffuzundan belli oluyor böyle bir şey olmadığı - bu çok normal. Sadece daha sık ve bol bol ingilizce şarkılar, filmler dinlemeli kelimelerin söylenişlerine çalışmalısın.

Sonra 4 4 lük çalıyorsun şarkıyı, ritmi böyle olmadığı için ve normal metronomundan hızlı çaldığın için kulağa hoş gelmiyor.

Ama genel olarak yaşını dikkate alırsak ve ne kadar istekli olduğunu da gördüğüm için sen sadece son söylediğim şeyi dikkate al: Böyle devam et ve eğer düzenli çalışıp üzerine gidersen, harika şeyler yapabilirsin:)

Bol şans.
biolab söylenebilecek herşeyi söylemiş nerdeyse....selamlar olsun biolab =)
sesini pasif kullanma daha güvenerek söyle şarkıları o zmn daha iyi olacaktır


emrektunca - 30.01.2012 18:08:55

Demolar - Jason Mraz-Im Yours
ben de souldealer a katılıyorum çok fazla konuşmuşsun..yani kayıtın yarısı konuşmalarınla geçiyor bu konuştuklarını yazarak belirtsen daha iyi olur.Yaşın genç sesini geliştirebilirsin detoneler fazla bu kayıtta.sesine göre transpoze edebilirsin şarkıyı önünde zamanın da var
daha cok calısarak daha güzel kayıtlar yapmanı dilerim..


emrektunca - 30.01.2012 18:06:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
süper harika tabla ses daha güzel çıkıo bn çok bgndm eline sağlık :D


gitaristrh - 30.01.2012 18:02:33

Demolar - Creed-One
Emre sende olmasan şu sitede demo falan dinmeleyeceğim:) Sen ingilizce kayıt ekledikçe ben mutlu oluyorum:) Zamanım olduğunda ben de bir kaç cover ekleyeceğim ama o kadar yoğun çalışıyorum ki, sistemi kuracak zamanım bile olmuyor.

Ağzına sağlık. Creed sana çok yakışıyor ayrıca:)


biolab - 30.01.2012 17:57:16

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
çok guzel olmuş :)


kemanist18 - 30.01.2012 17:56:40

Ağzına sağlık.

Bazı yerlerde detone oluyorsun ve ingilizce telaffuz problemleri var. Onun dışında zaten karaoke olduğu için pek bir şey söyleyemeyeceğim.

Sesin geride kalmış ve biraz zoraki söylemişsin gibi hissettim bu yüzden sesinle ilgili de yorum yapamıyorum. Enstruman çalabiliyorsan sonra ki kayıtlarını bu şekilde yapmanı tavsiye ederim.

İyi çalışmalar.


biolab - 30.01.2012 17:53:40

Sayfalar:  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [ 4002 ]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009] 

Anket
BeTa(Balıkesir) soruyor:
Hangisinin klavyesi soloya daha uygun?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.