|
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
Gayet hoş , başarılarınızın devamını diliyorum..
MaviiSiiyah - 28.01.2012 15:38:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Öztoprak - Mesela - AKOR
arpej nasıl dostum ..
Mnatsagan - 28.01.2012 15:29:50
|
intro: G#m - Ebm7 - C#m7 - F# G#m Ebm7 Senden sonra beni bir tek geceler anladı C#m7 Ebm7 Bir de sigaramın boynu bükük dumanı G#m Ebm7 Senden sonra beni bir tek duvarlar anladı C#m7 Ebm7 Bir de masadaki yazdığın o son yazı Ebm7 Kağıttan bir kayık gibi C#m7 Okyanuslara attın beni E Sırılsıklam ve bir başıma Ebm7 F# Unutmadım terk ettiğini
G#m Bir gün bakacaksın arkaya E Orda ele bıraktıklarına Ebm7 Aklına gelecek eskiler C#m7 G#7 E Kalbin atacak hıçkıra hıçkıra C#m7 Bir gün anlayacaksın ya E Utanacaksın yaptıklarına Ebm7 Aklına gelecek eskiler C#m7 Ebm7 G#m Kalbin atacak oflaya oflaya
en dogru şekli :)
rvr - 28.01.2012 15:29:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Çelik - Bana Geldiğin Yöndeyim - AKOR
F G Am <br/> Nereye kadar bu yalnızlık oyunları<br/> <br/> olması gerek bence
D.Dogan - 28.01.2012 15:15:42
|
Demolar - grup 84- şimdi hayat
teşekkürler, yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
cbr - 28.01.2012 14:43:29
|
Demolar - grup 84- şimdi hayat
Güzel bir çalışma olmuş tebrikler :)
BLaGeRr - 28.01.2012 14:41:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Amatör Şarkıcı - Gençliğimi Geri Verseler - AKOR
sende kapo 3 yaparsın Gm olur :)
clask - 28.01.2012 14:39:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman - AKOR
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı: yok abi hosuma gitmedi iyi olmamış vers 2 daha iyi bence. ve de ritim e gelirsen ben ilk akoru AAAY sonra digerlerinin hepsini A-YAY bi de vers 2 de calarken sadece ust tellere vurun yani alt tellerede vurun da orayi kapatarak calin. ozur dilerim vers 3 daha iyi..
Dumanyak' - 28.01.2012 14:38:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin - AKOR
emegine sağlık ama çok yanlış var
sagopa05 - 28.01.2012 14:38:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman - AKOR
yok abi hosuma gitmedi iyi olmamış vers 2 daha iyi bence. ve de ritim e gelirsen ben ilk akoru AAAY sonra digerlerinin hepsini A-YAY bi de vers 2 de calarken sadece ust tellere vurun yani alt tellerede vurun da orayi kapatarak calin.
Dumanyak' - 28.01.2012 14:35:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Kırlangıçlar - AKOR
batırmış yav :S
hami167 - 28.01.2012 14:20:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman - AKOR
gerçekten eline sağlık akorlar harika
alenura - 28.01.2012 13:58:32
|
|
|