Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [ 4018 ]  [4019]  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025] 
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
Gayet hoş , başarılarınızın devamını diliyorum..


MaviiSiiyah - 28.01.2012 15:38:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Öztoprak - Mesela  - AKOR
arpej nasıl dostum ..


Mnatsagan - 28.01.2012 15:29:50

intro: G#m - Ebm7 - C#m7 - F#
G#m Ebm7
Senden sonra beni bir tek geceler anladı
C#m7 Ebm7
Bir de sigaramın boynu bükük dumanı
G#m Ebm7
Senden sonra beni bir tek duvarlar anladı
C#m7 Ebm7
Bir de masadaki yazdığın o son yazı
Ebm7
Kağıttan bir kayık gibi
C#m7
Okyanuslara attın beni
E
Sırılsıklam ve bir başıma
Ebm7 F#
Unutmadım terk ettiğini



G#m
Bir gün bakacaksın arkaya
E
Orda ele bıraktıklarına
Ebm7
Aklına gelecek eskiler
C#m7 G#7 E
Kalbin atacak hıçkıra hıçkıra
C#m7
Bir gün anlayacaksın ya
E
Utanacaksın yaptıklarına
Ebm7
Aklına gelecek eskiler
C#m7 Ebm7 G#m
Kalbin atacak oflaya oflaya


en dogru şekli :)


rvr - 28.01.2012 15:29:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Çelik - Bana Geldiğin Yöndeyim  - AKOR
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; F&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Am <br/>
Nereye kadar bu yalnızlık oyunları<br/>
<br/>
olması gerek bence


D.Dogan - 28.01.2012 15:15:42

Demolar - grup 84- şimdi hayat
teşekkürler, yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar


cbr - 28.01.2012 14:43:29

Demolar - grup 84- şimdi hayat
Güzel bir çalışma olmuş tebrikler :)


BLaGeRr - 28.01.2012 14:41:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Amatör Şarkıcı - Gençliğimi Geri Verseler  - AKOR
sende kapo 3 yaparsın Gm olur :)


clask - 28.01.2012 14:39:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman  - AKOR
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
yok abi hosuma gitmedi iyi olmamış vers 2 daha iyi bence. ve de ritim e gelirsen ben ilk akoru AAAY sonra digerlerinin hepsini A-YAY bi de vers 2 de calarken sadece ust tellere vurun yani alt tellerede vurun da orayi kapatarak calin.
ozur dilerim vers 3 daha iyi..


Dumanyak' - 28.01.2012 14:38:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  - AKOR
emegine sağlık ama çok yanlış var


sagopa05 - 28.01.2012 14:38:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Halimiz Duman  - AKOR
yok abi hosuma gitmedi iyi olmamış vers 2 daha iyi bence. ve de ritim e gelirsen ben ilk akoru AAAY sonra digerlerinin hepsini A-YAY bi de vers 2 de calarken sadece ust tellere vurun yani alt tellerede vurun da orayi kapatarak calin.


Dumanyak' - 28.01.2012 14:35:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Kırlangıçlar  - AKOR
batırmış yav :S


hami167 - 28.01.2012 14:20:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  - AKOR
gerçekten eline sağlık akorlar harika


alenura - 28.01.2012 13:58:32

Sayfalar:  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [ 4018 ]  [4019]  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025] 

Anket
dedee soruyor:
michael jackson'ın en iyi parçası hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.