|
|
Demolar - Careless Whisper
solonun yanlız kalma sebebi diğer gitar sesinin çok düşük seviyede olması ve kayıtta çıkmaması. kayıtta patlamalar filan da var davulda, zaten çok iyi bi kayıt değil :) yorumlarınız için teşekkürler :)
néné - 27.01.2012 11:03:22
|
Demolar - Seksendört - Şimdi Hayat - Gitar Halit Aydın
Bence mükemmel olmuş.Başarılarının devamını dilerim.
sobe1076 - 27.01.2012 03:00:28
|
|
metronom hızlı olmuş sanki, gitarıda sitedeki çoğuna göre iyi çalmışsın..son olarak da sesin sertap erener e baya bi benziyo.. :)
ozan kırarslan - 27.01.2012 02:03:25
|
Demolar - Bir festival filmi için yaptığımız bir çalışma.
teşekkürler.Beğenmenize sevindim:)
darkmania - 27.01.2012 00:55:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Kara Kara ver 3 - AKOR
ritim nasıl hocam?
TruanT - 27.01.2012 00:33:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Kara Kara ver 2 - AKOR
ritim hakkında yardımcı olabilir misiniz?
TruanT - 27.01.2012 00:24:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Beni Öldürdün - AKOR
evet tam o kısımda bi sorun var gibi ama ne denediysem tam olmuyor.C yerine hiç bişi basmamak en doğrusu gibi.
icha - 26.01.2012 23:53:50
|
|
pimaimam kullanmıssın simdi dikkatimi cekti Pimiaimi orjinal arpeji
ParoiSt - 26.01.2012 23:27:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Masum Değiliz - AKOR
28 Temmuz 2010 Çarşamba tarihinde de ja vu yazmıştı:
27 Temmuz 2010 Salı tarihinde ferrari3 yazmıştı:
27 Temmuz 2010 Salı tarihinde ferrari3 yazmıştı:
23 Aralık 2008 Salı tarihinde de ja vu yazmıştı: ritim konusunda birisi yardım edip ritmini söyleyebilir mi acaba..? Vur çek es çek yap bnce (= Nakarata kadar vur çek es çek nakaratı da folk yap 2 yıl sonrada olsa cvp almak güzel :D:D gerçi gerek kalmamştı ama brinin cvp vermesi iiydi :D ahahaha : ))
ParoiSt - 26.01.2012 23:11:55
|
Demolar - Ben Çok Sevdim Gözbebeğim Cover
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
sobe1076 - 26.01.2012 23:03:32
|
Anketler - En İyi Solo Gitarist
kirk hammett ritm gitarist aklınızda bulunsun hem orada metalicanın hocası santana var kafayı yemiş bu millet
qestapo - 26.01.2012 22:55:04
|
Anketler - gitar için nelerden vazgeçersiniz????
Hepsinden vazgeçebilirim. Çünkü hiçbir zaman kendimi gitar çaldığım zamanki kadar rahat hissetmiyorum.
buz^_^prensesi - 26.01.2012 22:16:24
|
|
|