Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Sevgilim ver 4 - AKOR
bence de G# olmamış ; yerine c#m gelmesi gerekiyor...F ve f# yazan yerlerde de heralde arkadaş yanlış yazmış f#m olucak gerisi doğru geldi bana... Ama arkadaşın eline ve kulağına sağlık iyi çıkarmış akorları yine de...Teşekkürler...
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferdi Tayfur - Neyleyim Sen Yoksan Eğer - AKOR
aşarı yukarı ritimler nasıl olucak kardeşim.yeniyimde aşarı =a yukarı =y sus =s kapatma = k şeklinde yazarsan çok sevinirim. iyi çalışmalar.
Eline sağlık kardeş.Gerçekten sabır gerektiren çalışmalardan birisi.Şahsen ben bu parçayı çalışmaya üşeniyorum gerçekten çok ayrıntılı bir parça fakat yapılması mümkün :) her zaman derim hak edene hakkını vermek lazım 5 üzerinden 5 :))