|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Ah İstanbul ( Ver 2) - TAB
Mantık çok iyi emeğine sağlık.
K1L1C - 16.03.2012 01:37:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 3 - AKOR
çok kötü
m_turkmen_78 - 16.03.2012 01:11:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun - AKOR
06 Mart 2012 Salı tarihinde fatihbuyuktas yazmıştı:
28 Şubat 2012 Salı tarihinde Ankara. yazmıştı: Onur koç kim ya Cüneyt Tek varken lütfen gerekli akor ve tablar doğru insanların adı altında toplansın... KESİNLİKLE KATILIYORUM ! Bu çocuk bu şarkıyı ne yazmış ne bestelemiş ne söz ne müzik ona ait değil sadece şarkıya cover yapmış tutupta şarkı onunmuş gibi oraya onur koç yazma saçmalığını anlamadım bende.. bu çocuğun söylediği hiç bi şarkı ona ait değil fakat sitede bir sürü parça onun adıyla geçiyor düzeltilsin lütfen..!
ufukadiguzel - 16.03.2012 00:55:13
|
Demolar - Tut Elimi Gel (Beste)(yorumlarınızı beklıyoruz)
güzel olmuş sesinize emeğinize sağlık
DaNTeRtaN - 16.03.2012 00:24:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Duydumki Unutmuşsun ver 2 - AKOR
başarılı tebrikler. çok güzel olmuş soloda çook iyi.
volkan08 - 16.03.2012 00:10:19
|
Demolar - Ziya Okan Özen - Sultanım
İlk çalışmana göre gayet başarılı.. :)
kutay1 - 15.03.2012 22:30:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kurban - Yine - AKOR
Rifflerde ufak bir süsleme var orjinal olarak nasıl yaparız onu ?
çatarapatara - 15.03.2012 22:30:25
|
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde kutay1 yazmıştı: zaten biliyorsun benim beğeneceğimi ama Cumhuriyetin bahsedilmesi çok güzel olmuş :) çok teşekkürler:).
Li Paris Man - 15.03.2012 22:20:15
|
|
seste detoneler var ben de ritmin iyi olduğunu düşünüyorum ama ortalara doğru hafif kayma olmuş ve biraz hızlı vurmuşsun iyi çalışmalar.
Li Paris Man - 15.03.2012 22:19:24
|
Demolar - Duman-Çile Bülbülüm
Bunda da fazla yamulmuşsun :D
kutay1 - 15.03.2012 22:15:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Türk Sanat Müziği - Sevmekten Kim Usanır - AKOR
A Sevmekten kim usanır GM D Tadına doyum olmaz A GM (A-A#-C#-D) Hangi gönül uslanır Dm A Sevenle oyun olmaz DM A Kaç kere yemin ettim GM A Kaç gönüle de girdim GM EM (F#-G-A) Sensiz yapamıyorum ah
Hazırlayan arkadaşımızın eline sağlık. Parçayı çalarken kulağıma takılan yerleri düzelttim, neğme kısmını da akor şeklinde yazdım ama tek nota basarsanız daha gürültüsüz olur, kulağa daha hoş gelir.
aloneman_16 - 15.03.2012 22:13:49
|
Demolar - Duman-Aman Aman
nakaratta fazla kaymışsın :D
kutay1 - 15.03.2012 22:12:20
|
|
|